Hola a tots,
Per a que no sigui dit que tinc preferencia pel marí, m'he decidit a escriure unes línies sobre l'aquari tropical que fa ja uns quants anys que volta per casa i que les ha vistes de tots els colors. I segurament que aviat li farem un altre "refactor", bàsicament un canvi de substrat, tot i que en un futur no descartem fer un tanganika (tan de moda entre els meus col.legues).
Sense més dilació el primer que faré és descriure l'equip que estic utilitzant en l'actualitat.
De moment no tinc equip de CO2, encara que la idea es posar-ne i tapissar la sorra, que actualment és de color negre i està disposada de mandra creixent cap. També hi ha un tronc de mopani (crec) i tres roques (arbres petrificats) que formen un 'stonehenge'.
La llista d'habitants "vius" inclouen peixos i plantes és la següent:
Finalment, no vull acabar sense posar algunes fotos de tot plegat (haureu de perdonar la qualitat... però aniré actualitzant).
General a 15/02/2012 (es veuen els ramirezzi que tenia.... Sniffff)
![[Imagen: IMAG0761.jpg]](https://lh6.googleusercontent.com/-5SphaxszL0Y/TzvG3E1O0jI/AAAAAAAAAo0/0D-nbhwKTZY/s640/IMAG0761.jpg)
Intentaré actualitzar amb fotos panoràmiques i dels bitxos.
Espero que us agradi.
Salutacions a tots i bona nit
--
Miquel Escolar
Per a que no sigui dit que tinc preferencia pel marí, m'he decidit a escriure unes línies sobre l'aquari tropical que fa ja uns quants anys que volta per casa i que les ha vistes de tots els colors. I segurament que aviat li farem un altre "refactor", bàsicament un canvi de substrat, tot i que en un futur no descartem fer un tanganika (tan de moda entre els meus col.legues).
Sense més dilació el primer que faré és descriure l'equip que estic utilitzant en l'actualitat.
- Urna Blau Cubic 62x36x36 amb frontal arrodonit i tapa de vidre
- Pantalla Lifetech PL 2x36w recolçada a l'aquari
- Filtre extern Eheim 2213 amb esponges blaves, palla d'ordi fermentada i carbó activat
- Escalfador Sera 100w
De moment no tinc equip de CO2, encara que la idea es posar-ne i tapissar la sorra, que actualment és de color negre i està disposada de mandra creixent cap. També hi ha un tronc de mopani (crec) i tres roques (arbres petrificats) que formen un 'stonehenge'.
La llista d'habitants "vius" inclouen peixos i plantes és la següent:
- 2 escalars
- 11 neons
- 2 sorres voladores
- 1 plecostomus de Borneo
- Anubies
- Microsorium pteropus
- Echinodorus bleheri
- Cryptocoryne parva
Finalment, no vull acabar sense posar algunes fotos de tot plegat (haureu de perdonar la qualitat... però aniré actualitzant).
General a 15/02/2012 (es veuen els ramirezzi que tenia.... Sniffff)
![[Imagen: IMAG0761.jpg]](https://lh6.googleusercontent.com/-5SphaxszL0Y/TzvG3E1O0jI/AAAAAAAAAo0/0D-nbhwKTZY/s640/IMAG0761.jpg)
Intentaré actualitzar amb fotos panoràmiques i dels bitxos.
Espero que us agradi.
Salutacions a tots i bona nit
--
Miquel Escolar
Tropical 200L (nou)
5 escalars, 3 ancistrus, 1 ramirezzi i 5/6 puntius titteya... echinodorus bleheri, anubias, cryptocoryne parva, vallisnera gigantea (espectacular), altres plantes que hem anat posant
Aquaris petits
Un parell d'urnes amb dos Betta femella
En projecte... Africà/Discus 160L + 90L sump
Nou projecte complet... estiu 2015 ciclant
5 escalars, 3 ancistrus, 1 ramirezzi i 5/6 puntius titteya... echinodorus bleheri, anubias, cryptocoryne parva, vallisnera gigantea (espectacular), altres plantes que hem anat posant
Aquaris petits
Un parell d'urnes amb dos Betta femella
En projecte... Africà/Discus 160L + 90L sump
Nou projecte complet... estiu 2015 ciclant
Actualitzat 22-Juny-2015