Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Acuario con pantalla de leds
[Imagen: 73738d1337785197-ocasion-todo-seminuevo-...24x608.jpg]

[Imagen: 73757d1337788844-ocasion-todo-seminuevo-...leds-6.jpg]

Pues parece que a la gente si le funcionan.

http://foro.acuarios.es/compra-venta-acu...urgos.html
Jo hem vaig deixar gairebé 130€ en uns leds que a una botiga col·laboradora hem van dir que funcionarien molt be i la van palmar totes les plantes menys la microsorum pteropus. No dic la botiga en qüestió però des de llavors que he deixat d'anar-hi...
Pero era leds de potencia?
Una pantalla de LEDs, per 130 euros, o es una "micro" pantalla, o no hi trobo explicació...
Salutacions,

MIJABA.
Eren dos tires de leds de 13000k si no menrecordo malament, o putse eren 8000, el cas és que jo no en tenia ni idea de leds i hem van aconsellar fatal... En general trobo que els leds encara no són competitius comparats amb els t5 per exemple. L'únic que m'agrada són els efectes que pots fer amb els leds.

Encara els guardo, quan pugui penjo fotos.
Marc Cisa escribió:Eren dos tires de leds de 13000k si no menrecordo malament, o putse eren 8000, el cas és que jo no en tenia ni idea de leds i hem van aconsellar fatal... En general trobo que els leds encara no són competitius comparats amb els t5 per exemple. L'únic que m'agrada són els efectes que pots fer amb els leds.

Encara els guardo, quan pugui penjo fotos.

Si es de 13000K obviament no es apte per aquari d'aigua dolça, es llum molt pujada. I 8000K tampoc...

Tampoc estic d'acord que els LEDs no son competitius, comparats amb els T5.

Han aparescut LEDs d'alta potencia que amb la meitat de W que un T5 donen el doble de llum, i a un preu ridícul. A part de l'autonomia, no cal canviar de LEDs cada 6 mesos, com passa amb els tubs de T5, T8, PL-L.

I les pantalles comercials, piquen molt econòmicament, pero ara cualsevol es pot fabricar una pantalla de LEDs, les venen inclús en KIT a preus molt econòmics.

Jo trobo que es el futur... I ja és força proper.
Salutacions,

MIJABA.
No en tinc ni idea de leds en aquaris... Però sí penso que és el futur. Senzillament de moment, com a mínim, podem dir que no ho posen molt fàcil per que et muntis una pantalla de leds.

Només volia remarcar que s'ha de mirar molt el que compres per que alguns dels que venen no valen res.
Estic disgustat amb el consell que hem van donar per què era el botiguer qui me'l va donar. Com a mínim podrien verificar el que venen i saber-ne mínimament perquè jo volia comprar una pantalla de Pl i vaig acabar comprant aquells leds esmentats. Culpa meva per ignorància, ho sé.
Marc Cisa escribió:No en tinc ni idea de leds en aquaris... Però sí penso que és el futur. Senzillament de moment, com a mínim, podem dir que no ho posen molt fàcil per que et muntis una pantalla de leds.

Només volia remarcar que s'ha de mirar molt el que compres per que alguns dels que venen no valen res.

Ho sento, pero discrepo novament... Big GrinBig GrinBig Grin

http://www.faciled.es/cms/acuarios/panta...200-litros

Cualsevol a casa s'ho pot fer. No cal ni coneixements en electrònica, t'ho donen tot mastegat, i el kit está a la venta a la seva botiga online. Inclus pots personalitzar els colors dels LEDs, dimejarlos, i personalitzar a plaer la pantalla i el seu comportament.

Jo fa poc m'hi he comprat una pantalla de LEDs comercial, prendré unes fotografíes i us les poso.
Salutacions,

MIJABA.
D'acord hem rendeixo. Senzillament vaig tenir una mala experiència fa poc.

Però no hem negaràs que no és igual que comprar qualsevol altre producte, si no ni estaríem parlant del tema.

Espero que ara tothom es compri leds pels seus aquaris, que pengin fotos i que valorin quin model els agrada més...
Los tubos T5 y HQI son mejor que los leds.
Cada vez en mis acuarios aparecen leds y sólo tengo uno sin leds.Pero siempre en combinación con otro tipo de luz como T8,T5,PL o HQI.
Los leds de calidad valen caro y me tengo que desembolsar mínimo 5000€ para quedarme sólo con leds de alta calidad.

Mirad esta pantalla de GHL.870€-950€.
Yo necesito por lo menos 6 pantallas.

http://reefbuilders.com/2012/05/18/ghl-mitrad-led/

Saludos Pavel.
Pavel

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Consejo acuario comunitario jasor00 9 8.607 01-07-2018, 03:40
Último mensaje: 0lmo
  Busco acuario alberto30 1 2.474 02-04-2018, 10:52
Último mensaje: Doversound
  Se necesita urna acuario Edgare94 3 3.583 20-07-2017, 10:04
Último mensaje: ricky
  Acuario enfermo nanroig 4 4.298 14-07-2017, 13:53
Último mensaje: fcolours
  Acuario sin inquilinos. Damian 5 5.253 25-10-2016, 15:18
Último mensaje: Carlos Samurai
  Acuario de Quino Salvador Borràs 4 4.906 17-10-2016, 10:25
Último mensaje: Carlos Samurai
  Desmontaje acuario ze474 2 3.070 13-11-2015, 14:51
Último mensaje: ze474
  Nuevo acuario 60 litros Vargas 1 2.719 26-01-2015, 22:45
Último mensaje: lampibcn
  Redecoración acuario cvarela 6 6.691 11-11-2014, 04:37
Último mensaje: ramieel
  Efecto vinilo para el acuario Natalia 5 6.012 07-09-2014, 21:28
Último mensaje: Natalia

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)