Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Scriptoaphyosemion geryi Abuko i Robis
AQUABID és un sistema que ha esdevingut desequilibrat. Suposo que perquè la soca és un sistema de pagaments, no un sistema de difusió de sp.'s.

El sistema de pagaments és més fàcil i més cert que no pas la contrapartida.

El pagament té intermediari que cobra pel seu servei.

Ningú no dona seguretat a la contraprestació.
Ningú no rep els ous, els verifica, i els dona per bons (encara que desprès siguin d'ànec)

Fa temps que no em miro gaire l'Aquabid. Des que aquell gabatxo va treure la seva web. El tio no m'acaba d'agradar però la idea m'agrada. Més que l'Aquabid.

Salutacions

En tot cas, hi hagi o no bon port, m'en faig partícep de les despeses que afronti el Grup.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Programa de manteniment d'Scriptoaphyosemion Pere Sastre 22 11.808 02-04-2012, 10:39
Último mensaje: Pere Sastre
  Scriptaphyosemion Geryi?? MIJABA 3 3.045 13-07-2011, 16:46
Último mensaje: albertus
  web de Scriptoaphyosemion Pere Sastre 1 1.745 18-05-2011, 01:10
Último mensaje: tofol
  Subhastes de Scriptoaphyosemion a AQUABID Pere Sastre 5 3.052 24-04-2011, 18:57
Último mensaje: Pere Sastre
  Ous d'Scriptoaphyosemion Pere Sastre 18 7.886 31-03-2011, 00:14
Último mensaje: killiometrocero

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)