Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
El Monjtruo de los Calcetines
Al fer un canvi de mitjo (prefiltre) m'he trobat aquesta bèstia. No fa ni un centimetre. Alguna idea de que es? Res de bo segur.

[Imagen: 070620121631.jpg]
Hola,

Això és un copepode, un bon habitant dels nostres aquari, torna'l al aquari, neteja i és aliment pels peixos.

Fins aviat,

Salva
Merci Salvador,
L'he tornat a l'aquari.... i el bodianus se l'ha cruspit. Visto i no visto.
(per sort la meva dona no ho ha vist , m'haria tractat d'insensible i li hauria agafat mania al pobre peix)
Miquel, els copèpods surten sobretot per la nit a la roca.

Jo em paro a mirar la seva frenètica activitat per la nit...

Tot i que avuí he vist això, i m'he quedat una mica :eek::eek::eek:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=62kaq0T1gU0"]Amphipod eating yellow zoanthid - YouTube[/ame]

Crec que son un altre tipus d'invertebrats per això...
Salutacions,

MIJABA.
Error, no es un Copèpode, es un Anfípode, potser els mes comuns son els del génere Gammarus, vamos, el menjar de turtugues, encara que no sé a quina espècie pertany el teu.

Normalment esl anfípodes son detritivors, i segurament en tindras mes, no crec que destorbin als coralls. Wink

Això es un Copèpode:

[Imagen: copepod.jpg]

Es caracteritzen pel seu únic ull.

Salut
Mijaba, el zoo, sembla un parazoanthus gracilis... jo tb l`exterminaria XDDD

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)