Temas: 74
Likes Given: 0
Registro en: Sep 2011
Hola, doncs ahir al matí vaig veure un niu en una del es garrafes dels alevins de betta que tinc, com a moltes de les altres garrafes i per això pensava que era mascle, per la vaig agafar i vaig veure ous al niu:confused::confused::confused: aixó es normal, despres ella va comenssar a agafar els ous que flotaven separats per el moviment i va tornar a deixarlos al niu i a tornar reconstruir-lo .... aixo es normal, que facin nius les femelles?? en tins mes de 15 de femelles i es la primera que ho fa...
*Acuario 240l comunitario
*Acuario 94l Tylomelania+ cherrys
*Brico estanquito casero 60 l, medakas
•
Temas: 41
Registro en: Feb 2006
La meva femella fa nius però que jo sàpiga no fa cap posta d'ous ni res... Només unes quantes bombolles, encara que de moment és massa jove i tampoc podria posar ous... No sé... També haig d'afegir que el tamany del niu que fa és menys de la meitat que el del mascle.
•
Temas: 228
Likes Given: 1
Registro en: Mar 2004
Hola,
Estàs segura de que es una femella??
Fins aviat,
Salva
•
Temas: 74
Registro en: Sep 2011
26-06-2012, 12:24
(Última modificación: 26-06-2012, 12:26 por gem.b.)
Marc Cisa escribió:La meva femella fa nius però que jo sàpiga no fa cap posta d'ous ni res... Només unes quantes bombolles, encara que de moment és massa jove i tampoc podria posar ous... No sé... També haig d'afegir que el tamany del niu que fa és menys de la meitat que el del mascle.
Hola, gracies, doncs llavors veig que es normal, el que passa es que es la primera que m'ho fan, les altres no ho han fet mai, també potser que al estar a una garrafa sola i les altres al comunitari , s'avorria i per aixo es una mica como juan palomo...yo me lo guiso, yo me lo como jejeje i si el niu es la meitat que els dels mascles.
salutacions
Salvador Borràs escribió:Hola,
Estàs segura de que es una femella??
Fins aviat,
Salva
Hola, si que es femella per que ha possat mes de 2 ous jejejejej....
esta ella sola a la garrafa i sh'a fet el niu i després a possat els ous.
salutacions.
*Acuario 240l comunitario
*Acuario 94l Tylomelania+ cherrys
*Brico estanquito casero 60 l, medakas
•