Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Parella ramirezis
Bones!

Fa una setmana que tinc el que se suposa que és una parella de ramirezis que ja heu vist. La parella la va seleccionar l'encarregat de la botiga segons el seu criteri i a mi també em sembla que es tracta d'un mascle i una femella. El cas és que el mascle no para de perseguir i fotre a la femella i aquesta ja té l'aleta dorsal una mica picada i les aletes pectorals bastant maleses.

No se suposa que haurien de portar-se be? La pobre es passa el dia amagada en la vegetació. La única bona noticia és que mengen be els dos ja que quan tiro menjar el mascle no es preocupa de la femella i aquesta pot menjar tranquil·la.

Que faig? Tinc por de trobar-la un dia flotant...

Moltes gracies.
Posa una altre femella per tal de que es reparteixi les osties. I com s'aconsella per tots els ciclids nans, una cova per cada femella.

Ja aniràs dient!
Gracies per el consell! El problema és que he sigut una mica il·lús. Ara potser se'm tira tothom al damunt... Els tinc els dos en un acuari de 40l. Pensava que no tindria problemes si posava una sola parella. A males la puc posar en un altre aquari.

Lo de la cova estic mirant aviam com en faig una que sigui maca. He pensat d'agafar mig coco i cobrir-lo amb plantes per tot arreu.

Moltes gracies!
Home, jo no vein cap delicte en tindre una parella de ramirezis en 40 litres, normalment són tranquilets, però en el teu cas ha sortit tot el contrari. Per sortir de dubtes en si és parella fixa't en si en algún moment (època reproductiva) un dels dos té el ventre rosat, en cas afirmatiu, el que tingui el ventre rosat serà la femella. Imagino que això ja ho saps.

Lo dit, busca un coco, a mi no em desagraden especialment, però si el vols tapar amb plantes també ho pots fer, el tema és que la femella es pugui amagar quan ella vol.
Si si, la femella té el ventre rosat. Ja aniré dient el què.

Gracies!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Parella Cobaltos amb Alevins oscar13s 14 7.257 13-01-2015, 19:39
Último mensaje: oscar13s
  Parella Altiespinosa amb Alevins oscar13s 7 4.256 03-11-2014, 00:37
Último mensaje: oscar13s
  Parella de Severums que es foten la seva propia posta FullDeAs3s 2 1.863 31-05-2013, 23:30
Último mensaje: ismacarv

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)