Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tenda descoberta per als interessats als coralls
Doncs curioseando per inerné, he trobat una pagina que tenen coses molt chules.

http://www.whitecorals.com/

Si algú s'anima podríem fer una comanda conjunta!
Hola,ja la coneixia la segueixo pel FB. Tenen coralls guapos. Despeses d'enviament altes, potser surt a compte si es fa conjuntament.
Miquel70 escribió:Hola,ja la coneixia la segueixo pel FB. Tenen coralls guapos. Despeses d'enviament altes, potser surt a compte si es fa conjuntament.
Estic amb el Miquel... De fet en el post de zoanthus va sortir el nom d'aquesta tenda
Tropical 200L (nou)
5 escalars, 3 ancistrus, 1 ramirezzi i 5/6 puntius titteya... echinodorus bleheri, anubias, cryptocoryne parva, vallisnera gigantea (espectacular), altres plantes que hem anat posant

Aquaris petits
Un parell d'urnes amb dos Betta femella

En projecte... Africà/Discus 160L + 90L sump
Nou projecte complet... estiu 2015 ciclant

Actualitzat 22-Juny-2015
Per això la poso a aquí, jo no penso pagar sol més de 60 euros d'envio! jejeje

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Compte els que toqueu coralls "sense protecció"... MIJABA 8 3.697 01-03-2015, 01:51
Último mensaje: lampibcn
  Tenda per internet interessant mescolar 0 1.190 15-10-2012, 13:53
Último mensaje: mescolar
  Al final el 250L será marí, coralls tous, i ja tinc el primer habitant!!! MIJABA 4 2.430 27-02-2011, 01:44
Último mensaje: Olivier

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)