Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Canvi de color en caridinas.

Boneeees. . .

Una pregunta xorra de les meves . . . Les caridines canvien de color o es que m'he de canviar jo la medicació per que ja no em fa efecte??? Confusedmiley11:

Ho pregunto per que ahir mateix vaig anar a Floraqua a per unes caridines, i, quina va ser la meva sorpresa que al mirar-les quan tornava a casa amb el FFGC veig que de les 4, dues estaven de color blau, i les altres dues "normals" . . . al arribar a casa i posar-les a l'aquari, van tornar al seu color "normal" . . .

Fan aquestes coses o . . . (be, a casa també es van posar una mica blaves en algun moment, però no tant exagerat com al carrilet) . . .

Aprofito per preguntar si sabeu algun lloc on en tinguin, però de les acolorides (Crystal Red, Serrata,Tiger . . . etc).

Gràcies!!

Hola Xavi,

Jo tinc 4 serrates i les he vist agafar diferents colors. però que canviin tan ràpid.. això ja no ho sé. Que tal va el amaninho??

Fins aviat

Salva

. . . jo tampoc ho sabia, per això ho preguntava . . . no se, no se . . .

L'Amaninho està mig montat . . . estic tenintalgun problemilla amb les cubanes, però espero que es refacin ràpid . . . les glossos estàn començant a traure brots desprès d'haver pedut fulles . . . no se . . . quan estigui algo més visible pujaré alguna foto . . .

De les caridines o neocaridines . . . on més podría trobar-ne??

(espero que les que tinc no l'hagin cascat encara, per que ahir em vaig fixar i estic abonant amb un fertilitzant liquid de la JBL que te Cu . . . a verure si la cagarè ara . . . espero que en contingui ben poc!!!!)Confusedmiley18:
a aquapasion tenene les CARIDINES de 6 cm... i algun cop porta serrata i unes de ralles negres...

Salut!

Otia!! No tan grans que sinò amb 4 ja omplo l'aquari . . . je, je, je . . .

Ahir hi vaig estar allí tambè (vaig fer una ruta per BCN a peu . . .). Vaig comprar-li 4, però em va dir que no esabia quines eren . . . no eren la japonica . . . no se . . . seràn les Neocaridina vayaustedasaber sp . . . [Imagen: smiley36.gif]

Espero trobar-ne en algún lloc, però la cosa la tinc complicadilla . . . ara tinc 4 japonica (de Floraqua) i 4 vayaustedasaber sp. (de Aquapasion) . . . però voldria poder posar alguna serrata, Crystal Red, Tigre . . . però no se'n veuen . . .

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Betta a canviat de color gem.b 4 4.629 30-10-2012, 00:31
Último mensaje: pavon
  ¿Con qué color de fondo os gusta más? Pavel 7 6.248 17-03-2012, 21:37
Último mensaje: Pavel
  Canvi filtre mecànic a un biològic Miquel70 10 8.670 12-12-2011, 01:39
Último mensaje: Jaume71
  Arena con mal color y mucha peste! dboodb 7 6.091 15-11-2011, 17:30
Último mensaje: Pere Sastre
  3 guppys canvi ciscu 0 2.377 06-09-2010, 16:59
Último mensaje: ciscu
  canvi de filtre Astu 10 7.442 24-03-2010, 12:25
Último mensaje: karavanseray
  Color dels Endler. kongobulunga 2 3.084 21-03-2010, 23:05
Último mensaje: ANB001
  Alguien provo las caridinas multidentatas con botias ? chevro 3 4.495 15-10-2007, 16:21
Último mensaje: Lochapowa
  A on comprar caridinas? bookmark_again 7 5.284 16-01-2007, 19:12
Último mensaje: David
  Canvi de grava. grolux 0 1.805 03-09-2006, 20:49
Último mensaje: grolux

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)