Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Gent capacitada per aglutinar el GCK
L’estiu i el calor ho cura tot, reflexionaré sobre el que vull fer i com enfocaré el tema dels killis...

Quan en Josep (Petxinot) hem va demanar que hem fes càrrec d’aquesta secció, hi havia unes idees molt clares de com es tenia que portar i contava amb un recolzament institucional per part de la Junta. Tenia entre altres algunes fites, que van tenir que ser rebaixades, per permetre que la majoria dels socis poguessin assolir-les; aspiracions deixades al calaix que hem feien molta il.lusió:

• Crear amb autorització administrativa un grup de manteniment de Aphanius iberus i Valencia hispanica en piscines al aire lliure. Ja un grup radicat a Saragossa capitanejat per En Manuel Zapater (al que alguns coneixem personalment), que gestiona la població d’Aphanius iberus Delta del Llobregat, al Parc Natural del Delta del Llobregat.

• Crear un grup amb capacitat de gestionar espècies de Nothobranchius de col•lectes salvatges –tinc programat i aplaçat “sine die” un viatge de col.lecta de Nothobranchius a una zona mai prospectada-

Evidentment, no te cap sentit seguir a l’AAB, amb el que ha succeït. Segurament no he sabut portar-ho a bon terme. Potser esperava un recolzament públic dels més propers. Malgrat tot, m’ha servit i molt: he descobert agradablement gent que m’ha donat el seu recolzament con en Josep; i altres que no esperava, com en Salvador i en Albert
–als que els hi estic molt agraït-. He fet grans amics i desitjo seguir-los conservant..... “Potser com a particular, passi alguns dimecres per fer unes cerveses amb els amics....”.

Jo us demanaria a Miquel i Tofol que agaféssiu el timó de Grup Català de Killis de l’AAB, es una llàstima que es perdi la feina feta. Encara que en perspectiva, no sé exacta i veritablement, si te algun resultat efectiu i si majoritàriament es valorada dintre de l’AAB. Intentaré –dintre de les meves limitacions- ajudar en tot el que hem sigui possible.
Cordialment
No quiero darle vueltas a la drase Gent capacitada per aglutinar el GCK....

Sinceramente, una diferencia de opinion por un malentendido 1 solo por que no es una cosa constante, que decidas irte, no lo veo normal, estoy seguro que si tu solo sin ayuda de 3º te paras a pensar fríamente dentro de unas semanas te darás cuenta que no vale la pena, pues como seres humanos no somos perfectos y cometemos errores, no se salva nadie, es cierto que hay cosas mejorables que podrían funcionar mejor y otras cosas que podrían ir funcionando peor y con ellas se ha hecho un gran trabajo.
No creo que en la AAB aya nadie tan reconcoroso como para recordar esta discusión que sinceramente ya no recuerdo ni de que iba, y que todos terminaran por olvidar. Estoy seguro de que habra quien le cueste mas pero si deverdad se quiere dejar a un lado las diferencias se puede hacer y mas cuando el interes general es mas importante que discusiones pasadas...
Puede que ciertas cosas no se puedan hacer ahora pero no quiere decir que nunca se lleven a la practica.
Todos perdemos cuando un socio, sea quien sea se marcha de la AAB, importante, mas trabajador menos trabajador, aquel que pasa desapercibido en la esquina del local en las reuniones y no habla, el mas extrovertido, da lo mismo todos somos importantes y es una lastima que terminen las cosas así.
Hola Pere.

Per començar, no m'he promulgat en el tema de la discussió per varies raons. Les principals:

· No em sembla correcte la manera en que es va iniciar la discussió.

· No em va semblar gens coherent la manera en que es va manifestar la disparitat d'opinions.

· Penso que en aquest cas de discussió amb tant caràcter extraordinari, i entre dos figures tant carismàtiques de la AAB com son en Pere Sastre i els membres de la Junta, la millor manera de procedir haguès sigut un parell de trucades, i si no s'arriba a una sol·lució, una reunió per parlar-ho en persona. En un fòrum públic crec que, a part de donar una imatge lamentable, els malentesos i contextes es perden. Inclús ocasionalment, les formes en aquest cas...

· Lamento i sento una pena enorme que el resultat dels esdeveniments previs resulti la marxa forçada de la AAB de'n Pere Sastre.

Respecte el tema d'agafar les regnes del GCK penso que no té cap mena de sentit. El GCK som 4 gats, i ara en serem, doncs la meitat de 4 gats... Seguirem l'activitat endavant, fins on arribem...

De fet, pràcticament tot el que tinc, sé i conec és gràcies a en Pere Sastre, qui desde el primer moment es va volcar en mi per ensenyar-me i guiarme per a fer les coses ben fetes. D'aquesta manera, certament, començo a perdre el sentit a la activitat del manteniment dels killis. Sense Pere, no té sentit...

Jo també em prenc un temps per rumiar, perqué estic començant a perdre el sentit de les coses. Espero que el recuperi, o prengui una decisió que ho solucioni.

Finalment, agraïr públicament a en Pere Sastre la seva plena dedicació de manera activa en la labor, el seu acolliment a persones inexpertes i la seva distribució d'ents i demés de manera desinteresada als que hem tingut la sort de passar pel seu costat.

Un cop més, gràcies Pere.
Salutacions,

MIJABA.
Merda, ja he sortit a la foto!!!
L’havia promès al meu pare que no em fotria en més embolats desprès d’allò de ….
Big Grin Big Grin Big Grin

Bé, no dramatitzem el tema.
Jo tambè dec bona part de lo que tinc i de lo que sé al Mestre Pere però, crec que un home té que ser lliure per a cercar el seu camí.

I un amic té que saber deixar-lo anar. No és un amic perdut, és un valent que s’adelanta per a obrir-nos camí.

Respecte del GCK ….

Un antic filósof rus, en Alexei Ekaterinovstoyenko, va dir

“ Hi ha 3 coses a les que mai se les ha de posar nom:
- a una cosa que tard o d’hora te n’hauràs de menjar,
- a un poema …
- … i a una cosa que no existeix.”

Per a tot lo de més …

- Continuo sent aquarista.
- I, no sense deixar d’experimentar amb altres gèneres de quilis, continuaré amb el manteniment i estudi dels Scriptaphyosemion.

Salutacions Confusedmiley2:

P.D. Pere, si vols que et desitgi bona sort, m'has de pagar una cerveseta. Big Grin

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)