Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Peixos que salten ...
... i pregunta del mil.lió:

- Un peix que salta, i salva la vida perquè tu estaves allà ...

... deu recordar desprès que, això no és la selva (bé, casa meva SÍ que ho és Big Grin) i que saltar no és bon rotllo?

Vull dir, tractant-se d'un impacte molt negatiu_traumàtic, serà capaç d'aprendre d'ell?

Aclareixo que és un peix saltador, un Macrognatus. I ha saltat perquè s'ha espantat davant un moviment violent al costat seu, fora del tanc però molt a prop. Collons, la meva dona ha entrat de cop, ha obert un calaix i l'ha tancat "amb cop".

Salutacions. Confusedmiley2:
No ho crec que ho recordin, a mi alguns han saltat varies vegades i tornen fins que jo no sòc allà.

Per cert, els scryta em van saltar, ho sento :mad:.
Tot i que el Macrognatus és un peix "fugitiu" més que saltador, aquest meu no l'he tingut mai segellat. Suposo que es troba bé i no ha tingut mai el negit de fugir. Ha saltat perquè s'ha espantat. Segur.

Ho ha passat malament a terra. Quan ha tornat al tanc, ràpidament s'ha amagat. Estava espantat.

No estic segur que no puguin recordar una mala experiència, i recordar que no l'han de repetir.

Respecte als Scriptos, no et preocupis perquè no eren Scriptos. Big Grin

Eren Fundulopanchax amieti. Tinc més.

Si t'interessen els quilis, més que sigui per a fer-los fotos, en parlem. Confusedmiley2:

Aquests si que són "saltadors nats". Jo crec que salten simplement perquè els hi rota. Big Grin

Salutacions
Mira que me avisaste, pero al trasvasar los Fundulopanchax a su acuario, dió un salto y cayó al suelo. Por el ruido que hizo al caer pense que se habia matado.
Una vez en la pecera se quedo en el fondo, pero en un par de minutos se recuperó.

Saludos
Hola Tofol,

Si que m'interesan, a veure soi quedem al setembre i em pases una altre parelleta. Et prometo que la posaré a Alcatraz.

Jo tinc un parell de pedres vives, una es diu TO i l'altre FOL, potser tenen una filleta que es dirá CRIS, per si vols fer un nano. Però, als 3 companys als que els hi he passat pedre,per fer un nano petitet... han acabat amb uns marins molt macos Confusedmiley2:.

Fins aviat,

Salva
Tot arribarà.

Ves-me cuidant la CRIS. Big Grin
Jo crec que si que tenen memòria per lo bo i per lo dolent (només hi ha que veure com es posen quan passes pel davant pensant que ets una gran màquina de fer menjar, o quan els intentes pescar, que sembla que t'ensumin i si abans s'apropaven ara s'amaguen)
Encara que una altra cosa es l'instint i si un du als gens que hi ha que saltar doncs llavors saltarà Big Grin

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Ph a 8... Es dolent pels peixos?? Natalia 27 7.712 19-11-2013, 14:08
Último mensaje: ismacarv
  Aclimatació peixos TRONERA 16 4.772 22-04-2013, 15:30
Último mensaje: esarro
  transvassament de peixos esarro 5 2.391 02-04-2013, 13:02
  Piscines de peixos gat. MIJABA 1 1.094 17-03-2013, 03:05
  Paràmetres: 16 GH, 8 PH. Relació peixos TRONERA 52 15.682 11-03-2013, 11:57
  Fitxes peixos aigua dolça. TRONERA 8 3.572 10-02-2013, 18:49
Último mensaje: Ricard
  Ajuda morts peixos Gould 2 1.561 11-12-2011, 23:29
Último mensaje: pavon
  Posta peixos joya hector28bcn 4 2.027 17-11-2011, 10:50
Último mensaje: hector28bcn
  Peixos congelats... i després vius! MIJABA 1 1.376 03-11-2011, 10:47
Último mensaje: SCRAT
  Regalar/Intercanviar peixos Ruch 47 10.507 27-03-2010, 14:46
Último mensaje: Ruch

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)