Temas: 1
Likes Given: 0
Registro en: Sep 2012
Hola i molt bona nit,
pel meu aquari nou estic buscant una parella de Apistogramma borelli per que m'han recomanat a molts llocs que son mes tranquils i menys capritxosos amb la qualitat de l'aigua (bacteris, pH etc.) que altres de la mateixa família.
Fins ara només he trobat botigues que els puguin demanar com a importacions - una cosa que no m'interessa molt per que sempre significa estrès
Coneixeu alguna botiga a Barcelona i voltant (jo visc a Terrassa) que els te per vendre? Coneixeu algú qui els està criant?
Moltes gràcies
Robert
•
Temas: 366
Registro en: Oct 2007
Hola thrasher, benvingut al fòrum.
Hi ha varis Apistogramma força adaptats a aigues poc "capritxoses".
Però penso que els més forts en aquest aspecte serien els Apistogramma Cacatuoides. A part, et seràn més fàcil de trobar.
De totes maneres a les botigues patrocinadores de la AAB pots donar un cop d'ull a viam que hi tenen. Si veig algo t'aviso!
D'altra banda fa un parell d'anys vaig aconseguir amb èxit de traure una posta de Apistogramma Agassizii. També són fàcils de mantenir, però val a dir que tots aquests apistogramma necessiten aigues toves, estables, baixes de nitrats, i a partir de 29 ºC poden petar... A mi els pares d'aquella posta em van petar a l'estiu...
Salutacions,
MIJABA.
•
Temas: 1
Registro en: Sep 2012
Hola Mijaba,
amb "capritxoses" volia dir que importacions salvatges a vegades no poden aguantar el numero de bacteris a l'aquari, encara amb canvis freqüents. A vegades venen d'un habitat molt mes acid de que es pot mantenir a l'aquari petit (per que no seria estable) on els bacteris no troben bones condicions i una vegada a la peixera ja tens una infecció.
Doncs amb Apistogramma cacatuoides quines "depredadors" hi posaríeu? Tinc uns 54 litres de volum net i a part dels Apistos volia posar uns depredadors petits que fan que els Apistos tenen algú contra qui lluitar pel territori sense perill de que perdin el niu
Gràcies
Robert
•
Temas: 220
Registro en: Jul 2007
10-09-2012, 00:40
(Última modificación: 10-09-2012, 04:19 por ANB001.)
Hola
Pots preguntar a Floraqua, l`Angel sempre va portant cosas chulas... fa relativament poc (uns mesos) tenia borrelli... i si no queden segur q tels pot aconseguir !
Tb he sentit q el propietari d`art viu es molt aficionat al apistos i sovint te especies poc habituals en stock.
Aviam si hi ha sort i els trobes !
•
Temas: 26
Registro en: Jun 2010
El de Acuaris Condal, tambe sol tenir molts apis. Ara fa temps que no passo.
•
Temas: 65
Registro en: Feb 2004
La setmana vinent n'hi haurá a AQA Espai, ara mateix només hi ha macmasteri i cacatuoides
•