Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Apistogramma borelli a Barcelona
Hola i molt bona nit,

pel meu aquari nou estic buscant una parella de Apistogramma borelli per que m'han recomanat a molts llocs que son mes tranquils i menys capritxosos amb la qualitat de l'aigua (bacteris, pH etc.) que altres de la mateixa família.
Fins ara només he trobat botigues que els puguin demanar com a importacions - una cosa que no m'interessa molt per que sempre significa estrès

Coneixeu alguna botiga a Barcelona i voltant (jo visc a Terrassa) que els te per vendre? Coneixeu algú qui els està criant?

Moltes gràcies

Robert
Hola thrasher, benvingut al fòrum.

Hi ha varis Apistogramma força adaptats a aigues poc "capritxoses".

Però penso que els més forts en aquest aspecte serien els Apistogramma Cacatuoides. A part, et seràn més fàcil de trobar.

De totes maneres a les botigues patrocinadores de la AAB pots donar un cop d'ull a viam que hi tenen. Si veig algo t'aviso!

D'altra banda fa un parell d'anys vaig aconseguir amb èxit de traure una posta de Apistogramma Agassizii. També són fàcils de mantenir, però val a dir que tots aquests apistogramma necessiten aigues toves, estables, baixes de nitrats, i a partir de 29 ºC poden petar... A mi els pares d'aquella posta em van petar a l'estiu...
Salutacions,

MIJABA.
Hola Mijaba,

amb "capritxoses" volia dir que importacions salvatges a vegades no poden aguantar el numero de bacteris a l'aquari, encara amb canvis freqüents. A vegades venen d'un habitat molt mes acid de que es pot mantenir a l'aquari petit (per que no seria estable) on els bacteris no troben bones condicions i una vegada a la peixera ja tens una infecció.

Doncs amb Apistogramma cacatuoides quines "depredadors" hi posaríeu? Tinc uns 54 litres de volum net i a part dels Apistos volia posar uns depredadors petits que fan que els Apistos tenen algú contra qui lluitar pel territori sense perill de que perdin el niu

Gràcies
Robert
Hola

Pots preguntar a Floraqua, l`Angel sempre va portant cosas chulas... fa relativament poc (uns mesos) tenia borrelli... i si no queden segur q tels pot aconseguir !

Tb he sentit q el propietari d`art viu es molt aficionat al apistos i sovint te especies poc habituals en stock.

Aviam si hi ha sort i els trobes !
El de Acuaris Condal, tambe sol tenir molts apis. Ara fa temps que no passo.
La setmana vinent n'hi haurá a AQA Espai, ara mateix només hi ha macmasteri i cacatuoides

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  duresa total (GH). Barcelona-Eixample esquerra TRONERA 4 5.112 13-10-2014, 18:04
Último mensaje: ismacarv
  Discos salvatges a Barcelona?? oscar13s 9 8.727 05-09-2014, 00:59
Último mensaje: oscar13s
  Urge vender por cierre peces mataró - maresme - barcelona jmarbra 2 3.635 01-12-2013, 01:30
Último mensaje: Jorge betta
  L´aquari i la calor sofocant de l´estiu a Barcelona TRONERA 7 7.091 06-02-2013, 02:27
Último mensaje: Pavel
  Altolamprologus Compressiceps Barcelona Gould 10 7.850 09-11-2011, 23:35
Último mensaje: FulweRook
  Nou aquari 110 l, dubtes aigua Barcelona Gould 21 16.581 06-11-2011, 21:11
Último mensaje: ANB001
  Inauguració nova tenda a Barcelona Jaume71 12 9.451 24-05-2011, 18:40
Último mensaje: dboodb
  Cria Apistogramma cacatuoides nekolitik 64 48.056 27-01-2011, 21:02
Último mensaje: nekolitik
  ¿QUIÉN SE APUNTA PARA COMPRAR EN CANTIDADES GRANDES? Barcelona VIDAL LORA 6 7.256 23-01-2011, 04:36
Último mensaje: VIDAL LORA
  Regalo peces Malawi (Barcelona) jnavas 12 11.327 04-01-2011, 00:59
Último mensaje: dboodb

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)