Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Recolzament a GCK
Desprès d’una profunda reflexió, tinguem en compte la situació del país, crec que en aquest moment tots tenim una obligació de recolzar les nostres institucions, siguin les que siguin i estiguin encapçalades per la gent que sigui –encara que consideri dit amb tots els respectes- que no son, ni les persones mes capacitades, ni les mes adequades per desenvolupar la tasca encomanada.

Ho sento, malgrat que intento fer una tasca d’aproximació la forma de pensar dels directius de la Junta, no puc pensar d’un altre manera, tingueu present que de les meves instal.lacions sortien gratuïtament pels socis i persones properes a la AAB, entre ous, al.levins i peixos una mitjana de 30/50 unitats/mensuals.

Adverteixo que no penso entrar en polèmiques amb ningú, ni per suposat contestar temes que no siguin estrictament tècnics sobre killis.

Seguiré col•laborant amb el GCK, encara que amb altres condicions...... Si algú vol peixos es cobraran a un preu mòdic...

Cordialment
Jo sempre estaré d'acord en que es cobri un preu per qualsevol cosa. No està malament poder compensar (ni que sigui una mica) les despeses i el temps emprat en cada cosa.

També estic d'acord en que s'han de recolzar les institucions del país. M'alegro de tenir-te altre cop per aquí.
Big Grin Big Grin Big Grin

Sempre és millor mig Pere que cap Pere.

I si jo fos Moderador tancaria ara mateix aquest post.

És fàcil:

- Un soci que ho demana: SENTEEE !!!
- Un altre soci que secundi la moció ...

SI US PLAU UN SOCI QUE SECUNDI !!!!!

- I un Moderador que tanqui ràpidament abans que el Pere es torni a mig_escapulir.

Y RAPIDITO !!! Big Grin

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)