Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Alliberament fartets al Delta del Llobregat
Ud deixo el post....

http://imageshack.us/f/248/fartetc.png/
merci Pere!

si puc aniré.

Fins aviat,

Salva
Llástima que no vingués ningú.... Deixo unes fotos de la gent que va assistir

http://imageshack.us/photo/my-images/338/dscn4277d.jpg/

Cordialment
Hola,

Doncs em vaig oblidar i mira que vaig passejar ahir pel delta amb bici Sad.

Sembla que va estar divertir, no Pere?

Fins aviat,

Salva
Hola Salvador,

Més que divertit es l'únic intent real de reforç de poblacions de l'Aphanius iberus Delta del Llobregat. Cal Tet es potser la zona idònea per el seu alliberament donada que la seva salinitat impedeix la consolidació en els estanys de Gambusia sp.

Va ser molt interessant parlar amb les persones que porten a terme d'aquest interessant projecte (Roberto Sáez col.labora amb el personal del Parc).... e tindre informació de primera mà i alt nivell sobre un projecte de tanta repercussió en la conservació de la espècie....

Cordialment
Hola a tothom, soc nou de fa poc temps, però soc Llicenciat en Biologia des de fa molts anys. Vaig fe la meva Tesi de Llicenciatura sobre La biología d'Aphanius iberus al delta de l'Ebre" per diversos avatars de la vida vaig deixar la investigació en Ictiologia a la Unversitat (no es podía sobreviure) i m'he dedicat durant més de 25 anys a lÈnsenyament.

Fa 3 anys vaig patir un "sindrome mielodiplàsic".... en resum un càncer a la sang. Després d'un trasplantament de medul·la i passar-les bastant put.... Torno al món de la Ictiologia i per començar com no l'acuariofili, dona moltes bones estones.... no sempre, ja s'he sap.

Recollin informació he trobat algunes daes fraccionaries sobre aquesta introducció d'Aphanius al delta del Llobregat i en concret a la seva esmbocadura. M'agadaria contactar amb la gent que ho ha et per oferir-les la meva ajuda.

Se que hi ha un grup que s'anomena "Grupo de Estudios Ictiologicos" però no se aon els puc trobar, hi ha un altre grup a Badalona i suposso que ací hi haurà algú més

Aci hem teniu, el meu correu es fran137@gmail.com i espero noticies vostres.

Au fins haviat.

P.S.: Per cert visc a Barcelona, tinc 60, cotxe i ganes de treballar (quan la meva salut m'ho permet)
Hola a tothom, soc nou de fa poc temps, però soc Llicenciat en Biologia des de fa molts anys. Vaig fe la meva Tesi de Llicenciatura sobre La biología d'Aphanius iberus al delta de l'Ebre" per diversos avatars de la vida vaig deixar la investigació en Ictiologia a la Unversitat (no es podía sobreviure) i m'he dedicat durant més de 25 anys a lÈnsenyament.

Fa 3 anys vaig patir un "sindrome mielodiplàsic".... en resum un càncer a la sang. Després d'un trasplantament de medul·la i passar-les bastant put.... Torno al món de la Ictiologia i per començar com no l'acuariofili, dona moltes bones estones.... no sempre, ja s'he sap.

Recollin informació he trobat algunes daes fraccionaries sobre aquesta introducció d'Aphanius al delta del Llobregat i en concret a la seva esmbocadura. M'agadaria contactar amb la gent que ho ha et per oferir-les la meva ajuda.

Se que hi ha un grup que s'anomena "Grupo de Estudios Ictiologicos" però no se aon els puc trobar, hi ha un altre grup a Badalona i suposso que ací hi haurà algú més

Aci hem teniu, el meu correu es fran137@gmail.com i espero noticies vostres.

Au fins haviat.

P.S.: Per cert visc a Barcelona, tinc 60, cotxe i ganes de treballar (quan la meva salut m'ho permet)
Hola Fran

El grupo de estudios ictiológicos diría que te pagina al Facebook... no se si per allí podras contactar gaire... pero allí están XD
Hola Fran

Com diu el company a mi em sona de veure pel facebook algo així com la "sociedad de estudios ictiológicos" que normalment apareixen quan hi ha noticies referides a la conservació del fartet. A veure si tens sort i pots contactar amb ells.

Benvingut a la AAB i no deixis d' explicar-nos les teves experiencies en aquest "mundillo"

Salutacions

PD: Aquests grup concretament son a qui em refereixo
https://www.facebook.com/pages/Sociedad-...6291797025

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  La Vanguardia publica l'alliberament de fartets Pere Sastre 1 1.218 24-10-2011, 14:18
Último mensaje: Pere Sastre
  Aphanius iberus delta del Llobregat Pere Sastre 6 2.732 18-10-2011, 20:17
Último mensaje: Pere Sastre
  Fundulopanchax Sjoestedti Niger Delta MIJABA 32 7.648 23-05-2011, 22:10
Último mensaje: MIJABA
  Suelta de Fartets en los Espacios Naturales del Rio Llobregat Edu O. 14 4.309 05-05-2010, 11:04
Último mensaje: karavanseray

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)