Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Em presento
Nové mes del nen, ja!

Poc a poc segueix madurant, com que encara és inestable, ara toca una mica de cyano. Després de la diatomea em passat a la famosa cyano, ja marxarà, tot al seu temps. Espero que a partir d'ara comenci a millorar en el seu aspecte general.

Apa, us deixo les fotos d'avui mateix.
[Imagen: resized_PC036341.jpg]
[Imagen: resized_PC036345.jpg]
[Imagen: resized_PC036346.jpg]
[Imagen: resized_PC036348.jpg]
[Imagen: resized_PC036355.jpg]
[Imagen: resized_PC036357.jpg]
[Imagen: resized_PC036358.jpg]
Podeu opinar amb tota sinceritat.

Salut, Smile
Hola Jordi.

Tens l'aquari genial. Insisteixo, quan estigui plagat dels SPS a bon tamany estarà UFFFFFF!!!

Tinc un parell de qüestions:

· Que es allò que hi ha al vidre del darrere? Son com "bonys" que no puc reconeixer :o

· D'altre banda la penúltima fotografía (penso que es una fotografía d'una peça recent adquirida), la part marronosa de la peça a la llarga, millorarà el color? Com el de les puntes de creixement? O té aquest color marronós associat?

Salutacions!
Salutacions,

MIJABA.
Cita:· Que es allò que hi ha al vidre del darrere? Son com "bonys" que no puc reconeixer
Són noves colònies per reproducció sexual de la pocillopora gran que hi ha a l'esquerra de l'aquari (entre el vidre i les roques hi ha més de quaranta colònies noves). Es van establir al vidre del darrere i ara ja comencen a ser una colònia respetable, de pas m'ompliran el vidre del fons.

Cita:· D'altre banda la penúltima fotografía (penso que es una fotografía d'una peça recent adquirida), la part marronosa de la peça a la llarga, millorarà el color? Com el de les puntes de creixement? O té aquest color marronós associat?

Sí, és d'aquest divendres, ja la vas veure. No el color marró del centre perdurarà (pot ser que es faci més fosc, ja veure'm)la qüestió és fer sortir el pòlip que serà d'un color fosforescent i les puntes de creixement que serà d'aquest color o una mica més pujat.

Salut,Smile
gran ell escribió:Sí, és d'aquest divendres, ja la vas veure. No el color marró del centre perdurarà (pot ser que es faci més fosc, ja veure'm)la qüestió és fer sortir el pòlip que serà d'un color fosforescent i les puntes de creixement que serà d'aquest color o una mica més pujat.

Llavors, els "nous brots" que ara son blaus, el dia de demà, quan ja siguin "brots vells" es tornaràn marrons? O romandran blaus?

No sé si m'explico...
Salutacions,

MIJABA.
marrons segurament.
A veure si demà tinc temps i calma per compartir amb vosaltres una interessant i no habitual coseta que ha passat a l'aquari.

US comento, tinc un grup de squamipinnis de 6 menbres, concretament hi havia un mascle i 5 femelles, doncs bé, la sorpresa ha arribat quan la femella més gran ha passat a mascle ( no és gens habitual que això passi quan el mascle dominant està viu), resultat ara tinc dos mascles i quatre femelles, i l'aquari dividit en dos territorialment parlant, cap dels dos mascles passa al territori de l'altre. A veure com acaba tot plegat.

I aprofitant el moment us ensenyaré la nova joguina: ous de sepia banbensis!!!!!!!!!!!!!

Salut,Smile
gran ell escribió:A veure si demà tinc temps i calma per compartir amb vosaltres una interessant i no habitual coseta que ha passat a l'aquari.

US comento, tinc un grup de squamipinnis de 6 menbres, concretament hi havia un mascle i 5 femelles, doncs bé, la sorpresa ha arribat quan la femella més gran ha passat a mascle ( no és gens habitual que això passi quan el mascle dominant està viu), resultat ara tinc dos mascles i quatre femelles, i l'aquari dividit en dos territorialment parlant, cap dels dos mascles passa al territori de l'altre. A veure com acaba tot plegat.

I aprofitant el moment us ensenyaré la nova joguina: ous de sepia banbensis!!!!!!!!!!!!!

Salut,Smile

Eip. Ous de sepia?

A veure a veure si ens expliques

Salutacions
Aquí teniu la curiositat, dos mascles de anthias squamipinnis en un sol aquari, i tots dos transformats en el propi aquari, de fet un d'ells és el vell.

Aquest és el vell
[Imagen: resized_P1236386.jpg]
Aquest el nou, encara no ha acabat de canviar del tot, però està agafant un to espectacular:
[Imagen: resized_P1236381.jpg]

I aquesta és l'actitud a l'aquari, cada un en una meitat, i quan es troben baralla al canto:
[Imagen: resized_P1236380.jpg]
[Imagen: resized_P1236373.jpg]
Us deixo una vista general de l'aquari, després de dos mesos amb problemes a les peces més delicades (totes les acros pràcticament) no està en el seu millor moment que diguem:
[Imagen: resized_P1236389.jpg]

I ara el ramell de ous de sepia banbensis, no sé quan de temps tenen, a casa porten ja cinc dies i no s'estan deteriorant, així que espero que estiguin en bon estat.
[Imagen: resized_P1236385.jpg]
[Imagen: resized_P1236383.jpg]

Salut,Smile
Nomes tinc una curiositat, què passara quan neixin?
O se les menjaran la resta de hostes del acuari o elles es cruspiran a la resta de companys...
Son uns animals peculiars per un aquari...
Ja ens aniràs explicant.

Segur que ja el coneixes però he trovat aquest post una mica vellet d'una experiencia de cria de sepia que m'ha tingut una bona estona entretingut

http://www.tonmo.com/cephcare/cuttlefish.php

Salutacions

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Em presento, el meu mini-nano aquari! lupodove 37 10.910 04-10-2013, 00:04
Último mensaje: lupodove
  Me presento Chemaro 7 2.954 28-06-2013, 01:42
Último mensaje: Joan1791
  Os presento mi acuario Juan Ramon 28 8.922 22-02-2012, 01:32
Último mensaje: Juan Ramon

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)