Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Em presento
Cita:Ja ens aniràs explicant.

Segur que ja el coneixes però he trovat aquest post una mica vellet d'una experiencia de cria de sepia que m'ha tingut una bona estona entretingut

http://www.tonmo.com/cephcare/cuttlefish.php

Salutacions
Gràcies pavon, i tan que el conec, fa anys que anava darrere d'aquesta espècie de sepia. A veure si els ous no es van danyar amb el transport, és l'únic que em preocupa de moment.

Cita:Nomes tinc una curiositat, què passara quan neixin?
O se les menjaran la resta de hostes del acuari o elles es cruspiran a la resta de companys...
Son uns animals peculiars per un aquari...

Joan, els ous estan a la paridera, quan neixen no fan més de 5 mm, i quan són adultes no superen els 8 cm.. Així que impossible deixar-los en el seu aquari, que no és el l'aquari principal, és un altre que està conectat al principal, a veure si tinc temps i us l'ensenyo.

En aquest aquari només hi ha una parella de kaudernis i un fotimer d'algues (ideal per a elles)

Ara estic preparant l'aliment per als primers dies, per si tot va bé i neixen.
salutacions,Smile
OLEEEEE!!!

Qué curiòs les sèpies!

Espero que ens vagis posant l'evolució, perque si més no em sembla ultracuriòs, les minisèpies i el seu comportament. Tinc entés que son força intel·ligents...

I ens podràs fer de sèpia paulina i fer el ritual:

[Imagen: Pulpo+Paúl.jpg]
Salutacions,

MIJABA.
Ja tinc el primer naixement de sepia badensis.
Demà unes fotos amb el mimentisme del color de la pell des de el primer moment.

Tamany actual sobre el 5-6 milímetres.

Salut,Smile
Perdoneu el retard, aquí teniu a la primera sepia badensis nascuda el dia 1 de febrer a les 18:50. Ho sé perque vaig haver de fer una mini sesària.

[Imagen: resized_P2026398_zpsa62587c2.jpg]
[Imagen: resized_P2026397_zps56b09a65.jpg]
En menys d'un minut ja estava fent el típic mimetisme de les sèpies:
[Imagen: resized_P2026399_zps6851bef5.jpg]
I aquí teniu una foto sense ampliar per a que us pogueu fer una idea del tamany, el tap és d'un pot de menjar petit de ocean nutrition.
[Imagen: resized_P2026396_zps51159cbe.jpg]

Aquesta ja té quatre dies i ja té un germanet/a.
De moment està depredant zoeas de gammarus, copèpodes i petits tectus.

Espero que us agradi.

Salut,Smile
gran ell escribió:Perdoneu el retard, aquí teniu a la primera sepia badensis nascuda el dia 1 de febrer a les 18:50. Ho sé perque vaig haver de fer una mini sesària.

[Imagen: resized_P2026398_zpsa62587c2.jpg]
[Imagen: resized_P2026397_zps56b09a65.jpg]
En menys d'un minut ja estava fent el típic mimetisme de les sèpies:
[Imagen: resized_P2026399_zps6851bef5.jpg]
I aquí teniu una foto sense ampliar per a que us pogueu fer una idea del tamany, el tap és d'un pot de menjar petit de ocean nutrition.
[Imagen: resized_P2026396_zps51159cbe.jpg]

Aquesta ja té quatre dies i ja té un germanet/a.
De moment està depredant zoeas de gammarus, copèpodes i petits tectus.

Espero que us agradi.

Salut,Smile

Impressionant!!!!!!! ja posats a demanar, no tindràs pas un vídeo on es pugui apreciar com es mou¿?

Reitero la meva admiració... tirar endavant una posta de peixos està molt vist, fins i tot en el cas de gambes, però el tema que ens ocupa ara és simplement impressionant.

#etfelicitofill Big Grin
Tropical 200L (nou)
5 escalars, 3 ancistrus, 1 ramirezzi i 5/6 puntius titteya... echinodorus bleheri, anubias, cryptocoryne parva, vallisnera gigantea (espectacular), altres plantes que hem anat posant

Aquaris petits
Un parell d'urnes amb dos Betta femella

En projecte... Africà/Discus 160L + 90L sump
Nou projecte complet... estiu 2015 ciclant

Actualitzat 22-Juny-2015
Aquestes fotos donen una nova dimensió al concepte nanoreef Big Grin Big Grin Big Grin
Acollonante !

Quin gustasu poderles disfrutar !
Apa, actualitzo l'estat de les nenes. Des del primer naixement el divendres dia 1 de febrer hi ha hagut vuit mes, total de sepies 9. El millor de tot és que en aquests moments estan totes vives i en perfecte estat. La primera avui ha complert els onze dies de vida. Així que sense més unes fotillos d'avui mateix.
[Imagen: resized_P2066402_zpsc9dd0e84.jpg]
Aquí en posició de cacera:
[Imagen: resized_P2116405_zps76a58106.jpg]
[Imagen: resized_P2116409_zps12ceb50b.jpg]
Compareu-la amb una stomatella de bon tamany:
[Imagen: resized_P2116410_zpsc72eb918.jpg]

Seguiré informant, tan si és bo com si és dolent.

Salut, Smile
que grande eres!!!! que chulada las sepias!! y ese acuario tiene muy buena pinta la verdad...te felicito por tus logros, ya que te suigo y se que eres un crack!! jeje saludos gran ell!!!
Después de leer todo aun estoy con la boca abierta :eek::eek::eek:

Enhorabuena y seguire enganchado aqui a la espera de la evolución tanto del acuario como de las sepias.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Em presento, el meu mini-nano aquari! lupodove 37 10.973 04-10-2013, 00:04
Último mensaje: lupodove
  Me presento Chemaro 7 2.985 28-06-2013, 01:42
Último mensaje: Joan1791
  Os presento mi acuario Juan Ramon 28 9.023 22-02-2012, 01:32
Último mensaje: Juan Ramon

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)