Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Em presento
Eip Jordi

Les cries de sepia son una pasada.
Un cop grans les has de separar? o no arriben a depredar entre elles?

A veure si t' animes i ens fas un post per explicar com prepares l' aliment per a totes aquestes virgueries que criesBig Grin

Salutacions
Cita:Les cries de sepia son una pasada.
Un cop grans les has de separar? o no arriben a depredar entre elles?

Sí són un bon espectacle, i veure-les caçar és increïble, el tentacle que tenen per caçar medeix com unes quatre o cinc vegades el seu cos.

Si tot va extremadament bé (cosa que dubto) només me'n puc quedar com a molt tres, no és qüestió de depredació entre elles, és més aviat un problema de testosterona. Així que hauré de regalar-ne alguna.

La idea és deixar-les que creixin i un cop hi comenci a haver-hi baralles separar un mascle i dues femelles (pel que sé només es barallen els mascles).

Cita:A veure si t' animes i ens fas un post per explicar com prepares l' aliment per a totes aquestes virgueries que cries

És molt més simple del que sembla, tot és una qüestió de constància i trobar el millor sistema per a no tenir problemes amb el NH4. i després no voler aconseguir grans quantitats d'animals (no li trobo el sentit en el cas d'un aficionat).

Ara bé en aquest cas (les sèpies) de moment en aquestes dues primeres setmanes de vida m'està resultant molt més simple que en la resta d'animals, espero acabar aquesta setmana i començaré a intentar acostumar-les al congelat, estan creixent força ràpid. Ara de mometn l'únic que estic fent és tenir ben alimentats els gammarus que hi ha a la paridera per a que es reprodueixin força ràpid i tinguin una major qualitat alimentícia. Anar pujant troços d'algues carregades de copèpodes i un cop cada dies mysis vius comprats a botiga, de moment és tot el que estic fent.

Salut, JordiSmile
quinze dies de vida ja, i totes perfectes. No m'ho puc creure!!!! Guanyant tamany cada dia i cada cop més actives, tot i això es passen tot el dia camuflades entre les xenies, les fulles de caulerpa i la chaeto.

Les fotos no estan ampliades per a que pogueu veure el tamany que ara tenen:
[Imagen: resized_P2166422_zps32eee089.jpg]
[Imagen: resized_P2166423_zps07de38a8.jpg]
[Imagen: resized_P2166424_zps0d23f9e5.jpg]
[Imagen: resized_P2166426_zps41639600.jpg]

I de pas us deixo les fotos de l'aquari a dia d'avui que ja té un any i em de bufar les espelmes.

Poc a poc va madurant, però lentament:
[Imagen: resized_P2166412_zpsfa4cc9f6.jpg]
[Imagen: resized_P2166413_zps3079fab0.jpg]
[Imagen: resized_P2166414_zps207e6aa6.jpg]
[Imagen: resized_P2166415_zpsf2a66fd5.jpg]
[Imagen: resized_P2166416_zpsb5d557ec.jpg]
[Imagen: resized_P2166421_zps8412366b.jpg]
Un salut,Smile
Tenim novetats de les sepiones?
com van?
Deuen estar ja més o menys grossetes.
son gaire belicoses entre elles?
Saltu!!
Jo també tinc curiositat per saber com va la experiencia de reproducció

Salutacions
Perdoneu la trigança, però és que no dono a l'avast!!!!!!!!!!!!!!!

A veure us explico, de sepia me'n queda una que ja té quasi dos mesos. El problema ha estat el subministrament de mysis viu, que en alguns moments ha estat un autèntic drama. Per això han anat caient a poc a poc totes. De fet ara estic amb la mateixa situació, espero que aquesta tarda ja tinc el mysis si no també perdré l'última que em queda ja que encara no tolera massa el congelat.

Quan tingui un moment us penjo alguna fotillo.
Increïble l'experiència de les sèpies.

Estaré molt pendent d'aquest post, el meu nou projecte voldria que s'assemblés a aquest.

Felicitats per l'aquari!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Em presento, el meu mini-nano aquari! lupodove 37 10.954 04-10-2013, 00:04
Último mensaje: lupodove
  Me presento Chemaro 7 2.974 28-06-2013, 01:42
Último mensaje: Joan1791
  Os presento mi acuario Juan Ramon 28 9.010 22-02-2012, 01:32
Último mensaje: Juan Ramon

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)