Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Em presento
Fa molt temps que us llegeixo tranquil·lament. I després de molt de temps m'he deicidit ha presentar-me, que ja em toca.

Per altre banda m'estic plantejant en formar part plenament com a soci de l'AAB, però de moment ho segueixo meditant ja que no disposo de tot el temps que m'agradaria per a dedicar-hi. He d'acabar de veure si realment hi podria dedicar-hi tot el temps que m'agrada en allò en el que m'hi implico.

Deixo els "rollos" personals i em presento com és degut.

Aproximadament fa uns 10 anys que mantinc aquaris només marins. Així que ja he passat per moltes etapes, tan de bones com de dolentes. He mantingut aquaris començant per 150 litres amb tot el material pràcticament fet per mi mateix, després vaig passar a un 350 litres. I actualment tinc un 650 litres més un petit aquari on hi mantinc una parella de kaudernis i els meus petits avenços en les meves tonteries vàries.

M'agraden molt els aquaris amb un domini de corall dur SPS, així que tinc tot l'aquari plantejat per a manteni-los tan bé com puc.

No us atabalo més ja amb divagacions personals i us deixo unes fotos de l'aquari actual el 650 l. que tan sols fa vuit messos que està en marxa, així que encara li falta moltíssim per a que sigui un aquari "decent"
Les mides són 160x65x60.
Us deixo unes fotos, una de cada mes dels quasi nou que porta en marxa:
Març
[Imagen: resized_P3045206.jpg]
mes d'abril:
[Imagen: resized_P4135225.jpg]
Maig:
[Imagen: resized_P5135704.jpg]
juny:
[Imagen: resized_P6075753.jpg]
juliol:
[Imagen: resized_P7245819.jpg]
agost:
[Imagen: resized_resized_P8265946.jpg]
setembre:
[Imagen: resized_P9286288.jpg]
I octubre:
[Imagen: resized_PA306311.jpg]

Espero les vostres opinions sinceres sobre l'aquari.

SalutWink
Hola
Ets el Jordi???

Si es així, jo tinc el teu 350l.
Benvingut, encara que no ets uns desconegut en el foro. Se que hi han varis que et coneixen.
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
Me alegro que hayas decidido a registrarte, Jordi.
Espero que nos enseñes esas tonterias varias Wink
A ver si nos vemos algún día por la asociación.
Saludos:

[SIGPIC][/SIGPIC]
Benvingut. Aquest tanc fa molt bona pinta. Ja ens ensenyaràs en detall la població.
Salutacions.
Jordi, benvingut a la AAB.

Tinc la sort d'haver vist l'aquari en dues ocasions. Es digne del minuts que s'hi puguin dedicar a observar-lo, molt xulo.

I el plantejament de predomini de SPS és genial. Esperem veure la futura evolució, quan les peces hagin omplert tot l'aquari!

Enhorabona!!!
Salutacions,

MIJABA.
Hola Jordi. Benvingut a l'AAB!

Ens hem vist a Coral reef varies vegades.

Estic a favor de la noció de que ens ensenyis els habitants detalladament! Big Grin
Gràcies per la benvinguda!
2365: Sí sóc en Jordi, espero que l'aquari et funcioni bé.

Marcos, gràcies per l'oferiment, prometo que em passaré tan aviat com pogui.

A poc a poc, ja us aniré ensenyant els habitants de l'aquari. Si que us puc detallar la població.

Peixos:
3 zebrasomas flavescens
1 acanthurus leucosternon
2 centropyge acanthops
3 synchuropus splendidus.
2 ampriphion percula.
3 pseudoanthias squamipinnis.
1 halichoeres crysus.
3 ptaregon kauderni.

Coralls sps:
més de 30 espècies diferents, entre montiporas, pocilloporas, stylloporas, acroporas de diferentss tipus (tenuis, milleporas, secales, hyachintus, floridas, efflorescens, sp...)

Coralls lps:
Trachyphillia, wellsophyllia, fungia, goniopora, acantastreas, tubipora, turbinarias, euphyllias (paradivisa, ancora...)catalaphyllia, caulastrea, duncanopsaminias...

coralls tous:
zooanthus, ricordea yuma, discosomas, xenia, parazoanthys gracillis.

Altres:
Quadricolor vermella, heteractis (no tinc clara l'espècie concreta), tres tridacnas maximas.

Lysmatas wundermanni, debelius, trochus, tectus, strombus, holoturia hilla...

Poc a poc vaig introduint nous animals, però estic sent molt selectiu i la cosa va amb molta paciència.
Hola Jordi !

Arribu una mica tard... pero benvingut !!

Ara esta chulu... pero quan estigui tot crescut aquest aquari sera increible !

Io tb m`apuntu a la mocio de fotos detallades! Especialment de les acros amb els seus noms XDD
Benvingut al foro Jordi,

Això és casa teva i ja posats, a veure quan muntem una sortida didàctica a casa teva a veure aquest magnífic aquari Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Enhorabona i ja et preguntarem com t'ho fas. Confusedmiley2:

Salutacions.

--
Miquel
Tropical 200L (nou)
5 escalars, 3 ancistrus, 1 ramirezzi i 5/6 puntius titteya... echinodorus bleheri, anubias, cryptocoryne parva, vallisnera gigantea (espectacular), altres plantes que hem anat posant

Aquaris petits
Un parell d'urnes amb dos Betta femella

En projecte... Africà/Discus 160L + 90L sump
Nou projecte complet... estiu 2015 ciclant

Actualitzat 22-Juny-2015
Benvingut Jordi

Estic segur que tenin-te per a quí disfrutarem força del marí

M' afegeixo a la petició del Marcos perque ens expliquis més coses sobre les "tonteries varies"

Salutacions

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Em presento, el meu mini-nano aquari! lupodove 37 10.978 04-10-2013, 00:04
Último mensaje: lupodove
  Me presento Chemaro 7 2.987 28-06-2013, 01:42
Último mensaje: Joan1791
  Os presento mi acuario Juan Ramon 28 9.024 22-02-2012, 01:32
Último mensaje: Juan Ramon

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)