Temas: 74
Likes Given: 0
Registro en: Sep 2011
Hola, en el acuario de 120l me ha salido punto blanco y nunca he tenido, se que había dejado un poco de lado el acuario útimamente, por que estaba pensando en comprar uno mas grande y pensaba cambiarlo todo en cuanto lo tubiera, pero cosas que pasan, me he quedao sin pelas, bueno pues eso, hace 2 semanas me salieron algas de las rojas y algunas pincel, que hace como años que no tenía y no he cambiado demasiado el agua , culpa mia:mad:, solo rellenar la evaporada, ayer decidí arreglarlo y sifonee a fondo,se levanto mucha mierda, quite las hojas con algas y cambié el 50% del agua, la intenté poner de la misma temperatura, pero eso, que hoy miró y tengo unos cuantas bettas con punto blanco, he apagado la luz, he subido un poco la temperatura y seguiré hasta los 30º un poco cada día, pero tengo caracoles helena y me gustaria medicar.
¿sabeís algun medicamento que no les afecte, o espero a ver que pasa con la temperatura y la luz?
gracias.
*Acuario 240l comunitario
*Acuario 94l Tylomelania+ cherrys
*Brico estanquito casero 60 l, medakas
•
Temas: 73
Registro en: Feb 2012
Hola Gemma,
tinc entès que només amb temperatura no és prou. Cito al presi:
"Pujar la temperatura no cura, simplement optimitza l'efecte de la medicació. El punt blanc s'encapsula a la pell dels peixos i allí pot quedar relativament inmune al tractament. És quan es deixa anar en reproduir-se quan és més vulnerable. Pujar la temperatura accelera el metabolisme del bicho i fa que en poques hores es produeixi el cicle de vida complert assegurant doncs que tots queden a disposició del medicament a l'aigua"
Sobre medicaments que respectin invertebrats no et puc ajudar, ja l'única vegada que vaig tenir ich no hi havia invertebrats i vaig fer servir un medicament comercial que ja no recordo quin era.
Salutacions
•
Ok , gracies, es que em fa pena que sem morin els helena, potser aquets nit, trec tots els que pugui de helenas, pero no estarán també contagiats? o es una tonteria el que he dit.
tinc per casa els seguents medicament, algún am pot anar be? backtopur direct, backtopur, general topic, nematol, multicure, mycopur y després aquest que si es pot posar amb invertebrat per s'ha m'ha acabat, preis prebac. a veure si algún d'aquest em prodria anar be??
•
Hola,
Jo vaig fer servir el Sera Costapur, crec... Porta molt de temps obert, i em sembla que el vaig llençar, però crec recordar que era aquest.
Ara només tinc el Seachem Polyguard, que com ve en pols es conserva millor obert. Serveix una mica per tot, suposo que això vol dir que no es gaire bo per res en concret. L'he fet servir un parell de vegades i no m'ha "matat" l'aquari, però no recordo que salves a ningú, només va evitar nous contagis. Però fa més d'un any d'això.
La resta de medicaments que tens no els conec.
Sort!
•
Temas: 86
Registro en: Jan 2009
Metronidazol.
Aquí se encuentra en las farmacias bajo el nombre comercial Flagyl.
Muy barato, y ya viene en la dosificación experimentada.
100% efectivo, no ataca a los invertebrados ni a la flora bacteriana.
En este foro hay aportaciones sobre el metronidazol. Creo que mías
Si decides utilizarlo, 1ª ir a la farmacia, después leer.
No esperes a mañana. Si lo estás viendo, el parásito lleva días actuando.
Suerte.
P.D. Si no tienen el Flagyl (que lo dudo) pues pide otro antihelmíntico con el mismo principio activo. Metronidazol. Puedes decir que es para los peces y así no te hacen más preguntas.  miley2:
•
Hola gracies per tot, pero no trobo la dosi que es hi tinc que possar. el acuari 120l i ja tincº el flagil, he buscat els post pero no ho trobo.
•
gem.b escribió:Hola gracies per tot, pero no trobo la dosi que es hi tinc que possar. el acuari 120l i ja tincº el flagil, he buscat els post pero no ho trobo.
http://www.aquariofilabcn.org/forum/show...ght=Flagyl
•
Temas: 54
Registro en: Apr 2010
Arrivo tard.
el exit de Esha, o a l'inrteves. EL troves a Dauer, epr exempla, a prop teu.
Uns 9 euros aprox, crec recordar.
Però aquest producte es efectiu, d'ampli espectra i, tot natural.
No mata les colonies bacterianes, n ¡ fa falta apagar filtres, etc...
Per si et serveix.
Sort
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi
[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
•
Temas: 23
Hola Gemma:
Jo he provat el EXIT amb un Betta, un grupet de neons, les teves cherrys i cargos helena.
Cap problema i m'ha funcionat força bé. De fet el betta estava força afectat i el vaig poguer salvar:
Sento la qualitat de les fotos.
•
Gracies a tots, aquet matí he comprat el flagil, no se si puc cambiar al Exit ara que ja esta medicat el acuari, bueno per ara els estic medicant amb el flagil, he possat 3 pastilles, per els 120l , el enllaç deia una pastilla cada 30 l aprox, a veure si aconsegueixo salvarlos i ara que penso vaig comprar fa 2 semanes un ancistrus femella gold i al día seguent es va morir, no se si per que no es va adaptar o potser venía malalta, o tenia latents els parasits i quant es va morir es van propagar per el acuari... :confused:
espero arribar a temps i que no tingui moltes baixes .
•
|