Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nou projecte urna 300lts
necessito ajuda, masses fronts oberts...

de moment e pensat en un substracte potent:
3x15 litros de akadama.
15 L de turba rubia
10L de grava volcanica mes boletes de ceramica exandida coneguda com arlita.
2l de humus de llombriu
9l de aqualit
crec que falta algo, que hem recomeneu pel substracte....?

tinc el filtre eheim classic 2217 a estrenar.

La bombona del tirador de damm del bar d'un amic, molt grossa si, pero tinc puesto,
e demanat un atomizador de co2 per ebay:
http://www.ebay.es/itm/Atomizador-de-Co2...0841381538

Moltes ganes de començar, en aquest montatje me decantat per plantar, plantar molt voldria fer un bon tapiss verd, despres ja pensare en els peixos, pero hem decantare per algo tipus amazonic.

Tinc una pantalla lifetech de 4pl's per 55w no se si sera suficient per aquest tinglado que vull fer, de fet la tinc trencada a espera de que el xinesos fabriquin mes reactancies electroniques i les envien a Dauer (6mesos aprox)... que faig amb la iluminacio? la cambio o reparo aquesta o la transformo a T5...

a vore si m'ajudeu, si esta per aqui Takashi Amano hi hem vol regalar algun roc d'aquestos d'algun volca japones tambe li agraire XD.
300 litros plantat! disfrutaràs!!Big GrinBig Grin

Per al substracte pa gustos colores. Jo no crec que et falti res.
Jo prefereixo algo mes light amb base d'argila tipus akadama sola o barrejada amb algun dels substractes comercials. Tot substract comercial bo tipus elos, ada, ... sería de conya però per 300 litres puja un pico

Després suplementant amb fertilitant liquid pots aportar tot el que pugui faltar

La arlita també es argila al fi i al cap, i et pot anar molt be per fer desnivells si et montes un churros de boletes omplint unes quantes mitges

De fet haurás de fer un bon ciclat sobretot per la torba i l'humus. En substractes tant rics hi ha gent que afegeix una mica de carbó per eliminar els residus que genera la torba al principi del ciclat.

210 wats de llum depenen de l' alçada de l' urna poden ser suficients.

I si rebusques alguns post com el del Bernat veuras que per aquí si que volta algun Takashi Big Grin

Sobretot no deixis d'explicar-nos com va el projecte

Salutacions
Sort,
Jo tampoc crec que li fatlti res al nutritiu.
Hi han mils de probables composicions.

DE torrembarra???? Eps, jo soc de Bellvei, jeje.
I tinc familia a torrdembarra i clara. No se si haviem coincidit en algun post. Hi havia algu de torredembarra.
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
eii merci per el recolzament, ja fa temps que estic al foro, pero tenia els aquaris molt parats, amb besties pardes com peix gat de cua vermella, pseudoplatysomas, etc... que no hem permitien fer res creatiu, ni tan sols possar un tronc perque als deu minuts estaba tot bellugat.

Ara la bestia mes grossa sera una femella de guppy prenyada, jejeje es un dir...

E trobat aquest manoreductor a taiwan, a vore si hem dieu que us sembla el preu el vec bastant be comparat amb lo que venen a les botigues de la peninsula:

http://www.ebay.es/itm/Manorreductor-R-e...5830wt_986

Pues si soc de torredembarra, si algun dia baixes a veure si compartim alguna poda, que per aqui no conec a ningu, que tingui una poda amb condicions, sense plaga de caragols, XD

Estic a l'espera de l'akadama, en algun moment arribara per començar a crivar i crivar, rentar i rentar, ja tinc ganes, pero tampoc ansia amb el muntatge, ciclat i tot ja sera finals de gener, pero com a minim que quedi al meu gust, d'aixo es tracta crec.

Anire penjant alguna foto de com va quedant el projecte, de moment li e possat un vinil negre al fons de la urna, ben neta i buida, per començar de nou.

Merci a tots seguim en contacte.

Pregunta, algu coneix alguna botiga per comprar pedres maques?
tipus

UNZAN STONE (Volcánica negra)
RYUOH STONE (Seryiu Stone)
DRAGON STONE (ONKO STONE)
roca pagoda

http://www.nascapers.es/tienda/category....ategory=76

com aquestes de ADA, pero a bon preu, i que es puguin triar i remenar....
Algú de la capital, perque per les terres de tarragona no trobo res, nomes rocalla per fer un tanganika que no estaria mal.
Per bon ciclat em referia sobretot a molts cambis d' aigua més que a temps. No m'he expressat massa béBig Grin.
Tot el que possis de materia orgànica et generarà un bon pic de nitrats

El preu del manoreductor amb vàlvula es molt bò però assegurat que porta rosca europea.

Crec recordar que la rosca per ampolles de CO2 standard a Europa i USA son diferents i els xinitos com a bons negociants acostumen a fabricar-ne de les dos.

L' endoll de la vàlvula si es tambè americà el pots canviar sense problemes. Adaptar la rosca pot ser mes complicat o sortir-te més caret.

Per pedres i troncs mirat algunes de les nostres tendes colaboradores que tenen bon material.

Si vols estalviar-te uns calerons "siempre te puedes ir pal monte" però hauràs de dedicar temps per poder fer-les aptes per l'aquari.

Salutacions
Mmmm penso amb lo de la rosca del manoreductor aqui un diametre de rosca gas de 22mm de diametre es la mateixa metrica que la de l'ampolla de l'ampolla de la damm, el pas de rosca no l'especifica espero que sigui el mateix..

Sobre els pics de nitrats es normal amb tanta materia organica al substrat, pero puc plantar desde el primer moment, oi? O que hem recomanes, esta clar que peixos no introduire pas els primers messos.

Aqui no tinc bones roques al bosc, anire al monte fuji a buscar rocs jeje!

Merci pavel per recolzament.
Pavon, sorry . Escric desde el mobil i es una mica complicat.
I tant, pots plantar inclús abans d' omplir d' aigua que segons el que plantis es hasta mes còmode

Salutacions
ja ho tenim en marxa, nomes hem falta la adquisicio d'una bona pantalla!!
A veure si algu en te alguna a la venta! i algun concell per si la e de comprar nova...
posso les fotos del muntatge a la seccio de fotos!
Mira a todomarino.
N'hi han varies.
Un tal javieres en ven una t5 4*54, liz de luna inclosa.
I esta obert a canvis
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Se necesita urna acuario Edgare94 3 4.096 20-07-2017, 10:04
Último mensaje: ricky
  Primer Projecte (Gambari 60L) TitoHarris 36 21.316 20-02-2014, 13:13
Último mensaje: TitoHarris
  Urna per a discs TRONERA 3 3.089 02-02-2013, 00:10
Último mensaje: MIJABA
  reiniciar projecte Damaris3 5 4.485 09-01-2011, 10:50
Último mensaje: Damaris3
  Projecte??? Blurp 8 6.635 07-09-2010, 12:45
Último mensaje: Blurp
  Nou muntatge - Projecte Tanganika Inside!! MIJABA 9 8.081 03-08-2010, 13:20
Último mensaje: MIJABA
  Projecte 60L - Ajudes, suggeriments i aclaracions :) MIJABA 45 28.996 28-01-2010, 09:04
Último mensaje: Marc Martínez
  Ole y ole !!! Peazo de urna... sergi172 9 6.799 14-10-2008, 20:55
Último mensaje: sergi172
  consell per a urna de 20 litres canhereu 6 4.717 13-01-2008, 17:57
Último mensaje: canhereu
  Projecte de amazonic.... Xavier Pou 19 13.942 18-11-2005, 13:13
Último mensaje: KARPY

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)