Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
empezamos la shaladura
Merci a tots!

Anirem poquito a poco.

Manolo! no puedo parar de ver al jodio oso cada vez que me miro el acuarioBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin.
Muy muy buenoBig GrinBig GrinBig Grin
Además si te fijas en la estructura del medio, al fondo a la izquierda se adivina la cabeza de otro animalillo que lo vigila

Saludos
Hola,

Pues anda que el urogallo... Big GrinBig GrinBig Grin

http://www.aquariofilabcn.org/forum/atta...1357689415

Muy chulo,bromas aparte, la cosa promete!

Saludos

Salva

Archivos adjuntos
.jpg   ugogallo.jpg (Tamaño: 64,48 KB / Descargas: 53)
HOLA PAVON, si que es verda hay un perrito. jjajaa

[Imagen: PERRITO_zps32cabc2a.jpg]
Ya era hora de que lo mostrases públicamente.

¿Qué tienes pensado montar?
El equipo muy bueno, pero creo que con un NAC 7 al igual vas corto para tanto volumen de agua.

P.D.- No habíamos dicho que no nos íbamos a fumar más los excedentes de las poda!!! Yo haciendo bondad y veo que por aquí más de uno se ha saltado el pacto. Big GrinBig Grin
Saludos:

[SIGPIC][/SIGPIC]
Marcos Flores escribió:Ya era hora de que lo mostrases públicamente.

¿Qué tienes pensado montar?
El equipo muy bueno, pero creo que con un NAC 7 al igual vas corto para tanto volumen de agua.

P.D.- No habíamos dicho que no nos íbamos a fumar más los excedentes de las poda!!! Yo haciendo bondad y veo que por aquí más de uno se ha saltado el pacto. Big GrinBig Grin

Pues la idea es ir empezando con blandos y ir viendo que pasa.
Peces pequeños y un par o tres de cirujanos
Como ves muy muy concretado el tema no estáBig GrinBig Grin

El Skimmer lo compré de 2a mano para poder empezar.
De momento me da la impresion de que tira bien pero a la larga es fácil que acabe buscando algo mas cañero o metiendo un segundo.

Que modelos me recomendarias?

Saludos

PD:No te preocupes que lo de que vemos animalillos saliendo de las rocas lo dejaremos en petit comité no sea que nos encierren en algun lugar oscuro y tiren la llaveBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Cita:El Skimmer lo compré de 2a mano para poder empezar.
De momento me da la impresion de que tira bien pero a la larga es fácil que acabe buscando algo mas cañero o metiendo un segundo.

Hola pavon!

Estic amb en Marcos, amb aquest skimmer no aniràs molt lluny, a la que comencis a posar peixos tindràs problemes. Amb 500l/h vas curt, has de buscar un skimmer que et fiqui com a mínim uns 800l/h si són 1000l/h millor.

Per altra banda col·locar dos skimmer no és bona idea, no treballen bé, trencaràs massa la tensió superficial de l'aigua i els skimmers no tindran un bon treball. Només un, però bo.

Per cert, m'agrada la col·locació de la roca, tens bon gust.

Salut,Smile
Yo quiero ver el perritooooo !!!
gran ell escribió:Hola pavon!

Estic amb en Marcos, amb aquest skimmer no aniràs molt lluny, a la que comencis a posar peixos tindràs problemes. Amb 500l/h vas curt, has de buscar un skimmer que et fiqui com a mínim uns 800l/h si són 1000l/h millor.

Per altra banda col·locar dos skimmer no és bona idea, no treballen bé, trencaràs massa la tensió superficial de l'aigua i els skimmers no tindran un bon treball. Només un, però bo.

Per cert, m'agrada la col·locació de la roca, tens bon gust.

Salut,Smile

Merci Jordi ho tindré en comte i aniré reunint caleronsBig GrinBig Grin

Em recomanes algun/s model/s de skimmer en concret?

Quan dius a 1000l/h et refereixes a injecció d' aire?
Es que he estat xafardejant una mica per sobre i perque arribin a 1000l/hora o més son Skimmers de gamma alta alta alta. no?

Salutacions
pavon escribió:Merci Jordi ho tindré en comte i aniré reunint caleronsBig GrinBig Grin

Em recomanes algun/s model/s de skimmer en concret?

Quan dius a 1000l/h et refereixes a injecció d' aire?
Es que he estat xafardejant una mica per sobre i perque arribin a 1000l/hora o més son Skimmers de gamma alta alta alta. no?

Salutacions
Sí em refereixo a injecció d'aire, pensa que d'aquesta manera aconsegueixes dues coses, primera que l'skimmer treballi molt millor (sigui més eficient) i segona fas que la concentració d'oxigen en l'aquari sigui més alta i millor aconseguint millor oxidació de la matèria orgànica.

També pensa una cosa, que segurament acabaràs tenint una bona població de peixos en aquest aquari, tenint un bon skimmer podràs tenir-ho tot, molts peixos i molts coralls. Si en canvi no vols tenir molts peixos, o de tamany petit doncs no et farà falta un skimmer tant potent.

Pel que fa a models:
Deltec, royal exclusive, no conec els nous models d'ATI (els vells sí, de fet en l'anterior aquari tenia l'ATI 200 amb una injecció d'aire de 1200l/h i en l'actual tinc l'ATI 250 vell amb 2400l/h d'entrada d'aire), estan funcionament forçá bé els nous models de Blau

Salut,Smile
gran ell escribió:Sí em refereixo a injecció d'aire, pensa que d'aquesta manera aconsegueixes dues coses, primera que l'skimmer treballi molt millor (sigui més eficient) i segona fas que la concentració d'oxigen en l'aquari sigui més alta i millor aconseguint millor oxidació de la matèria orgànica.

També pensa una cosa, que segurament acabaràs tenint una bona població de peixos en aquest aquari, tenint un bon skimmer podràs tenir-ho tot, molts peixos i molts coralls. Si en canvi no vols tenir molts peixos, o de tamany petit doncs no et farà falta un skimmer tant potent.

Pel que fa a models:
Deltec, royal exclusive, no conec els nous models d'ATI (els vells sí, de fet en l'anterior aquari tenia l'ATI 200 amb una injecció d'aire de 1200l/h i en l'actual tinc l'ATI 250 vell amb 2400l/h d'entrada d'aire), estan funcionament forçá bé els nous models de Blau

Salut,Smile

Gràcies Jordi
Mes endavant segur que me n' agafo un.

Salutacions

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Mini acuario. Empezamos mal aserramaq 3 2.384 03-09-2014, 04:25
Último mensaje: albertus

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)