Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
empezamos la shaladura
TRONERA escribió:Miquel ets un crack!

Fa 4 dies que estaves podant i ja ens deleites amb aquest Mari!

Te molt bona pinta aquest projecte. Enhorabona!

Salutacions.

No et pensis pas Tronera
Tot es questio d'embolicar-se, llegir un mica aqui i alla, intentar apendre tot el que puguis dels companys, cagar-la de tant en tant i estar força tronat del cap per continuar endabantBig GrinBig Grin

Passat l'estiu volem veure el teu tanc en marxaBig Grin
I si necessites quelcom ja saps on somConfusedmiley2:

Salutacions
MIJABA escribió:pavon, molt maques les peces!

Un dia que vinguis a casa, o coincidim que jo vinc i tu vas a la AAB, et passo un regalet que penso que encara no tens Wink

Merci!
A veure si ara quan tingui vacances tinc mes temps i et faig una visita.

No cal que et digui que si veus algo que t'agrada susceptible de partir en dosBig Grin nomes ho has de dir

Salutacions
pavon escribió:Merci!
A veure si ara quan tingui vacances tinc mes temps i et faig una visita.

No cal que et digui que si veus algo que t'agrada susceptible de partir en dosBig Grin nomes ho has de dir

Salutacions

Tu fes la teva Big Grin

Haig de fer remodelació al meu tanc per fer una mica de lloc, perqué hi ha coses que no m'hi caben :o:o:o
Salutacions,

MIJABA.
MIJABA escribió:Tu fes la teva Big Grin

Haig de fer remodelació al meu tanc per fer una mica de lloc, perqué hi ha coses que no m'hi caben :o:o:o

JEJE es que el tens petat de cosetesBig GrinBig Grin

Salutacions
Unes fotillos que feia temps que no m' hi posava

Una panoràmica
[Imagen: panoramica_30112013_zps78d510b8.jpg]

El ecsenius descansant al sofa
[Imagen: ecsenius2_zps21c6612d.jpg]

[Imagen: ecsenius4_zps9f94a28e.jpg]

El primer cap de acan despres d' uns mesos
[Imagen: acanred2_zpsd19403cf.jpg]

i alguna foto mes:
[Imagen: euphylia_zpsdbb36ec4.jpg]

[Imagen: triki_zps9fec0b34.jpg]
Y aunque ya han pasado unos meses des del inicio del marino de vez en cuando siguen saliendo bichos sin identificar

Que me podeis decir de este caracol que he encontrado pastando con la luz apagada por una placa de zoos. En las fotos no se aprecia pero es grande unos 4-5 centimetros de largo y saca una especie de tubo como los A. helena a rayas negras y blancas.

Está recluido en el sum a la espera de que dicteis sentenciaBig GrinBig Grin
[Imagen: cargol_a_zps68929643.jpg]

[Imagen: cargol_b_zpsaaa3dd1d.jpg]

Saludos
Ole Pavon !!!

que guapu el tens si señor !!!

La acan es la que vas pillar que era un cap ? Esta molt molt chula !!!

El cargol sembla una mena d`strombus... potser labiatus... pero no se segur... com diría Guillermo... per si de cas tu no l`hi posis el dit davant XD
Esta guapíssim Pavon i m'encanta l'Aquascaping!!!! Felicitats.

Del cargol ni idea...
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
ANB001 escribió:Ole Pavon !!!

que guapu el tens si señor !!!

La acan es la que vas pillar que era un cap ? Esta molt molt chula !!!

El cargol sembla una mena d`strombus... potser labiatus... pero no se segur... com diría Guillermo... per si de cas tu no l`hi posis el dit davant XD

Si senyor! El cap d'acant va ser un dels primers esqueixos en entrar i que em vas recomenar juntament amb un cap de caulastrea hulk (ara conto uns 10 caps).
No tenia molt clar que d' aquell cigró vermell en sortís alguna cosa i cop pots veure ara molt contentBig Grin

El cargol per closca podria pasar per un strombus pero no se li veuen els tipics ulls i la trompa que treu ratlllada en blanc i negre es també diferent. De moment el deixarem secuestrat al sumBig Grin

Salutacions
Marc Martínez escribió:Esta guapíssim Pavon i m'encanta l'Aquascaping!!!! Felicitats.

Del cargol ni idea...

Merci Marc.

Ens hi anem barallant poc a poc.
A vegades amb mes i a vegades amb menys exitBig Grin

Corallets tous i durs senzillets. Amb els SPS encara no m' ensurto Big Grin

Salutacions

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Mini acuario. Empezamos mal aserramaq 3 2.481 03-09-2014, 04:25
Último mensaje: albertus

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)