10-06-2005, 01:01
Bones, vull comprar-me un filtre exterior pel meu acuari de 120 litres. Ara tinc un interior i vull passar a un exterior. No sé si el 2213 en tindria prou o ja possats em compro un més potent.
Quin em recomaneu?
Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.
Filtre exterior
|
10-06-2005, 01:01
Bones, vull comprar-me un filtre exterior pel meu acuari de 120 litres. Ara tinc un interior i vull passar a un exterior. No sé si el 2213 en tindria prou o ja possats em compro un més potent. Quin em recomaneu?
10-06-2005, 09:56
Hola noi, En principi tens prou i sobra, però per la diferència de preu i per capacitat jo compraría un 2215. Pots mirar a Sirocco està molt be de preu i amb el descompte ![]() Ja ens explicaràs que fas i com va el aquari ![]() Fins aviat. Salva
13-06-2005, 14:37
Bueno, finalment m'he decidit pel 2234. A veure que tal va... Tot i que el Jaume ha de fer el cusillo de com montar un filtre PVC, no estaria gens tranquil amb un filtre fet per mi.... ![]() |
« Tema anterior | Tema siguiente »
|