Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
El meu acuari
Joan, el teu aquari està molt xulo! Té unes dimensions molt grosses i pots tenir autèntiques xuladas com la coris adulta, que está increible!

I com diu en Miquel, tens alçada per a posar estructura i donar volum.

Espero que ens segueixis deixant fotografíes! Wink
Salutacions,

MIJABA.
Gracies a tots pels concells.
Mirare de posar fotos noves tan aviat com pugui
Molt bé Joan!

Quina il·luminació tens? Es veu molt bé!

I lo dels tentacles verds es una anémona? Quina espècie és? :eek: És molt maca, i no sembla molt gran... Es una Quadricolor verda?
Salutacions,

MIJABA.
Hola Mijaba,
La llum que tinc son tubs de leds i no n'estic gaire content.
Les coses tovetes van fent, però tot lo duur no tira gaire bé. No es mor, pero no creix gens ni mica i a la que qualsevol paràmetre es descompensa...
M'estic plantejant seriosament la opció de canviar les llums.
La "cosa" verda es una anemona. Sobre que és, millor li preguntem al ANBoo1... No em se un sol nom de cap bitxo tropical. Per aquestes coses soc com la Doris, tres segons de memoria.
Salut!
Si no m'equivoco es tracta d'una condylactis gigantea!

L'aquari està molt bonic i les anthias dispar li donen un toc interessant.

Salut,Smile
Com ja os havia comentat fa uns dies, amb les llums no hi estava gaire satisfet, així, desprès de molt romirar-m'ho m'he decidit a fer uns canvis al acuari, per començar, amb el sistema d'il.luminació.
El canvi a sigut acollonant,
[Imagen: ZZIMG_6322_zps35c85205.jpg]
Ara fa coses com sortides de sol, postes etc, que amb les llums anteriors era impossible.
[Imagen: 9221a493-ce82-443b-ba04-18f3c0859a96_zpsc924bb30.jpg]
Os deixo un parell de imatges generals.
Salut!
T'has posat tres mitras lx6100?

Nen aquest aquari el vull veure amb unes acros com déu mana, m'agradaria veure com responent amb aquestes pantalles!!!!!!!
Necessitava també un cop de mà.
tinc aquestes dues...

[Imagen: ZZIMG_6358_zps66f60f5f.jpg]

i la veritat, son una al costat de l'altra i una fa un goig de morir-se i l'altre, doncs... podria estar millor. Encara no entenc com millorar-la. Menja la mar de bé, ningú no la emprenya, i te la molesta costum d'amagar-se sota les pedres.
Accepto totes les suggerències.
Gràcies
gran ell escribió:T'has posat tres mitras lx6100?

Nen aquest aquari el vull veure amb unes acros com déu mana, m'agradaria veure com responent amb aquestes pantalles!!!!!!!

Sí, i si sapiguessis el que em va costar fer-me el suport!!! Setmanes donant-li voltes com posar-les. La opció de penjar-les no era factible. La mastressa no en volia ni sentir parlar. Així que em va tocar fer de manetes. Esperem que aguanti!!

No tinc cap referència per comparar les pantalles amb res, ja que les que tenia abans eres de nyigui nyogui. A mi em semblen la bomba.

I per les acros encara em queden moltes sopetes. Poc a poc, no els hi tinc gens agafada la mà en els duurs. En tinc tres, i encara que és impossible, diría que ara son més petits que quan els vaig comprar!! (els que han sobreviscut)
Encara que les llums les vaig canviar no fa un mes... donem-li temps...

Quan comenci a posar acros ja os demanaré ajud!!!!

Salut!
Apa, les últimes fotos del día.

Os adjunto unes quantes fotos més,
com aquest parell, no moriran pas de stress

[Imagen: ZZIMG_6348_zps366d47e4.jpg]

o les dues coris...

[Imagen: ZZIMG_6374_zpsf4744a30.jpg]
[Imagen: ZZIMG_6352_zps48b7412a.jpg]
[Imagen: IMG_6370_zpsdbc456da.jpg]
[Imagen: IMG_6347_zpse28108c4.jpg]
[Imagen: IMG_6341_zpsbd7b3ccd.jpg]

Sento la poca gràcia que tinc fent fotos. Ja n'aprendré. O no...
Sort que soc algo millor amb el Photoshop que amb la canon, ja que sino...
Salut!!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  L'acuari marí d'en Jordi novato 6 2.807 05-12-2017, 08:32
Último mensaje: novato
  Presentació del meu acuari jfauri 2 1.540 23-09-2015, 19:39
Último mensaje: pavon
  Hola he tingut un problema amb l esquimer i l acuari anthony 3 3.048 12-10-2014, 23:31
Último mensaje: Olivier
  El Meu Acuari II: El Retorn Joan1791 20 7.477 18-05-2014, 02:59
Último mensaje: albertus
  Polissó al acuari Joan1791 10 5.094 03-02-2014, 02:06
Último mensaje: stasky222

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)