Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
El meu acuari
Suposo que a la que et refereixes és a la de l'esquerra, oi? Podries penjar alguna foto on se la vegi millor per a poder-la classificar?

A primera vista, té un problema important d'haver expulsat pràcticament tota la totalitat de zooxantellas, aquí s'ha de tenir molta paciència, molt bona qualitat d'aigua, alimentació un cop cada setmana o 10 dies, i sobretot evitar la inclusió de pallassetes a l'anemona. Ha d'anar recuperant a poc a poc la població de zooxantelas, per tant contra més tranquilitat millor.
gran ell escribió:Suposo que a la que et refereixes és a la de l'esquerra, oi? Podries penjar alguna foto on se la vegi millor per a poder-la classificar?

A primera vista, té un problema important d'haver expulsat pràcticament tota la totalitat de zooxantellas, aquí s'ha de tenir molta paciència, molt bona qualitat d'aigua, alimentació un cop cada setmana o 10 dies, i sobretot evitar la inclusió de pallassetes a l'anemona. Ha d'anar recuperant a poc a poc la població de zooxantelas, per tant contra més tranquilitat millor.

Doncs en principi la vaig comprar a la botiga així, i la gràcia era precissament la coloració, ja que els tentacles son traslúcids i morats.
Al menys me la van vendre com si aquest haguès de ser el seu aspecte "normal"
Això sí, menja la mar de bé.
[Imagen: IMG_6326_zpscc474215.jpg]

Gràcies
Qué guapo el pipa!

El company de foto del pipa quin peix és Joan?

Per cert, bon canvi d'il·luminària, si senyor! Wink
Salutacions,

MIJABA.
És un Synchiropus marmoratus MIJABA: Wink
Hola,

faig una mica de posada al dia de com tenim l'acuari.

per començar necessitava el vostre ajud per poder identificar el que hi ha al mig de la foto.
no se si es una anémona petita o qué es.
en tinc un parell per l'acuari, pero volten un xic.
sento la qualitat de la foto, és un pèl desenfocada.
[Imagen: IMG_1968_zpsc06ce770.jpg]
fa uns mesos que li anava veient les potetes, i avui la he enganxada. és enorme!! fa més de un pam
[Imagen: IMG_1967_zps35335884.jpg]
Per la resta poso algunes fotos, per començar vaig enganxar al vidre posterior alguns esquixos, i han anat tirant...
[Imagen: IMG_1963_zps50068b7c.jpg]
el canvi de la llum ha sigut espectacular, de no creixer gens a prácticament doblar el tamany en dos mesos! increible.
una visió general del acuari en dos fotos, per apreciar-lo millor
[Imagen: IMG_1944_zpse03b67fa.jpg]
[Imagen: IMG_1945_zps9e526b00.jpg]
I alguns detall de dins
[Imagen: IMG_1940_zps06effb78.jpg]

[Imagen: IMG_1948_zps754ebdca.jpg]

[Imagen: IMG_1949_zps33bfaa4f.jpg]

[Imagen: IMG_1966_zpsa88aa5db.jpg]

[Imagen: IMG_1956_zpse0bbfb10.jpg]

[Imagen: IMG_1957_zps4f1e2190.jpg]

I això es tot.
d'aquí a uns dies si hi ha novetats les penjaré

Salut!
Joan1791 escribió:Hola,

faig una mica de posada al dia de com tenim l'acuari.

per començar necessitava el vostre ajud per poder identificar el que hi ha al mig de la foto.
no se si es una anémona petita o qué es.
en tinc un parell per l'acuari, pero volten un xic.
sento la qualitat de la foto, és un pèl desenfocada.
[Imagen: IMG_1968_zpsc06ce770.jpg]

Salut!

Pues tiene toda la pinta de ser una majano. Controlalas y a la que veas que se queda en alguna roca que se pueda retirar del acuario aprovecha y retírala para eliminarla.
Saludos:

[SIGPIC][/SIGPIC]
Hola Marcos,
He estado mirando y si que se parece a un majano
He visto que son anemonas pequeñas
Son malas para que me comentes que las saque?
Gracias
Pueden llegar a ser una plaga incontrolable, más o menos como las aiptasias pero más bonitas Big GrinBig Grin.
Afortunadamente solo he tenido una vez y cuando me di cuenta de ellas ya habían unas cuatro o cinco. Si no recuerdo mal el tormentosus acaba con ellas, pero hablo de memoria y no es uno de mis fuertes
Saludos:

[SIGPIC][/SIGPIC]
Por cierto, el acuario está muy bien, a ver si esa montipora crece bien en la trasera
Saludos:

[SIGPIC][/SIGPIC]
Sempre está bé trovar Okupes al acuari, sobretot quan surten per "generació espontània"

[Imagen: IMG_2002_zpsd583cee6.jpg]

aprofito per pujar un parell de fotos més,

[Imagen: IMG_2004_zpse03f3cad.jpg]

[Imagen: IMG_2007_zps1ded3370.jpg]

Salut!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  L'acuari marí d'en Jordi novato 6 2.799 05-12-2017, 08:32
Último mensaje: novato
  Presentació del meu acuari jfauri 2 1.538 23-09-2015, 19:39
Último mensaje: pavon
  Hola he tingut un problema amb l esquimer i l acuari anthony 3 3.043 12-10-2014, 23:31
Último mensaje: Olivier
  El Meu Acuari II: El Retorn Joan1791 20 7.466 18-05-2014, 02:59
Último mensaje: albertus
  Polissó al acuari Joan1791 10 5.089 03-02-2014, 02:06
Último mensaje: stasky222

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)