Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
El meu acuari
Ostres tú, quin polissó més guapo l'eriçó!!!!!

Es nota molt el canvi de llum, es mostra tot més esplendorós!

Per cert, se t'obre bé el "Tigreton"?

[Imagen: IMG_1967_zps35335884.jpg]
Salutacions,

MIJABA.
Hola Mijaba,
La veritat es que el canvi de llum ha sigut espectacular.
Pero amb tot, el "tigreton, no l'he vist ni un sol dia obert y no se que fer-hi.
No empitjora, pero fa setmanes que el tinc i esta igual.
Estic obert a idees i suggeriments
Salut!
M`habia perdut la ultima remesa de fotos !!!

Comences a tenir un pilo de cosetes per veure creixer... i algunes molt crescudes XDD
Mola !!!
Felicitats per l'aquari Joan es veu molt maco.

No se si ho has anomenat abans però quin a sigut el cambi de lllum que anomenes

El tema d' enganxar peces al vidre de darrera em sembla una idea genial. Que has utilitzat per enganxar-ho??

Salutacions
Hola Pavon,
Ho enganxo amb cianocrilat gel. Tal qual. Se que es freakie, pero a mi m'agrada mes, ademes com que no tinc l'opcio de netejar el vidre del redere...
Pel que fa la llum, vaig canviar la il.luminacio que tenia per unes pantalles Mitras uv.
A mi em van molt bé.
Salut!
Joan1791 escribió:Hola Mijaba,
La veritat es que el canvi de llum ha sigut espectacular.
Pero amb tot, el "tigreton, no l'he vist ni un sol dia obert y no se que fer-hi.
No empitjora, pero fa setmanes que el tinc i esta igual.
Estic obert a idees i suggeriments
Salut!

Bones Joan!

Em sembla que es molt capritxosa la "tigreton".

A mi se'm va tirar com 3 setmanes sense obrir, arribant a pensar que allò era mort. Inclòs vaig estar a punt de llençar-ho...

Però després va començar a sortir un Zoanthid per la nit, després un altre, després un altre, i ara está que no para, tot ple de Zoanthids oberts per les nits, que dona por.

Aquí una foto de fa dies, quan es començaba a obrir:

[Imagen: dscf2415i.jpg]

Desde que es va començar a obrir, s'obre cada dia cap a la mateixa hora (quan s'apaguen les llums i comença l'actínic). Ara la he canviat de lloc, a sota el pont de l'estructura on no rep llum directe, i sembla que segueix igual de bé que últimament.

Per cert, no se si has vist les últimes fotos del company pavon, que la seva Tigretón dona por, por de veritat...
Salutacions,

MIJABA.
Hola Mijaba,
Sí he vist la del Pavón, i la teva...
Quina enveja!
Deu fer també unes 3-4 setmanes que la tinc i no la he vist obrir-se ni de dia ni de nit.
Estic pensant en ficar-la més al fons, que no li toqui gens de llum.
M'esperaré al cap de setmana per putinejar el acuari. Bé, avui tampoc ho puc fer, aquesta nit tinc coses mes interessants a fer... com veure el Barça...
Total, he de netejar el sump... amb el que tinc feina assegurada.

Si ho aconsegueixo pujaré la foto.

Encara que m'extranya, desprès de tants dies, no la veig gaire malmesa. Está com el primer dia.

Estic obert a concells... no em queden idees perque s'obri.

Salut i gràcies
Bones company!

El Toni em va dir que a ell l'únic cop que se li va obrir va ser quan va tirar Reef Booster a l'aquari.

Per provar no hi perds res.
Salutacions,

MIJABA.
A mi se m' obre aleatoriament. No he acabat d' entendre que es el que fa que s' obri o tanqui

Si que es veritat que després de provar un parell de llocs sembla que poca llum i una mica de corrent l' animen a obrir-se però es pot passar dies tancada i despres un bon dia s' obre tota sencera.

Enganxar peces a la paret posterior en sembla bona idea. La dubte es si al creixer, amb el pes, acabarien per caure a terra

Salutacions
Gracies pels concells, mirare de seguirlos.
Pel que fa enganxar peces al vidre es un xic freak, pero no queda malament.
De moment no tinc problemes amb el pes. Quan una colonia es fa gran, la trenco i la redistribueixo. Necessito mig any mes per saber que tal rutlla.
Salut!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  L'acuari marí d'en Jordi novato 6 2.798 05-12-2017, 08:32
Último mensaje: novato
  Presentació del meu acuari jfauri 2 1.535 23-09-2015, 19:39
Último mensaje: pavon
  Hola he tingut un problema amb l esquimer i l acuari anthony 3 3.040 12-10-2014, 23:31
Último mensaje: Olivier
  El Meu Acuari II: El Retorn Joan1791 20 7.418 18-05-2014, 02:59
Último mensaje: albertus
  Polissó al acuari Joan1791 10 5.071 03-02-2014, 02:06
Último mensaje: stasky222

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)