Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
El meu acuari
Hola a tothom,

Os volia ensenyar el meu acuari.

N'he vist de per l'Associació de més grans, més petits, però sobretot de més bonics.
Tingueu una mica de pietat, es el meu primer acurari marí (de dolça n'he tingut més de 25 anys). El tinc muntat desde Juny.
Intentaré penjar alguna foto per que pogueu veure el que tinc a casa.
Abans, però haig d'avisar un parell de coses. Soc molt dolent amb la màquina de fer fotos i tinc molt poca gràcia amb el acuascaping.
Os puc garantir que vist "in Situ" els colors no tenen res a veure. Concells sobre com aconseguir que les fotos no sortin tant malament, seràn ben rebuts.
Com podeu veure, la meva intenció, es que el acuari sigui una barreja, duur, tou, peix etc.
Per fer-vos una idea de les dimensios, el acuari fa 150x50x60 d'alt.
La meva primera intenció es pujar el que no es mou.
Després, si es deixen, intentaré fotografiar el que es mou.
Salut!

Archivos adjuntos
.jpg   IMG_6052b.jpg (Tamaño: 103,54 KB / Descargas: 123)
.jpg   IMG_6087b.jpg (Tamaño: 102,89 KB / Descargas: 82)
.jpg   IMG_6089b.jpg (Tamaño: 101,71 KB / Descargas: 83)
.jpg   IMG_6058b.jpg (Tamaño: 95,88 KB / Descargas: 74)
.jpg   IMG_6073b.jpg (Tamaño: 99,09 KB / Descargas: 81)
Home, doncs es veu molt be i tens lloc per posar un munt de coses anant cap amunt
(i tens una coris gaimard, snif, snif, jo vaig tenir una que va durar un dia, snif, alguns diuen que potser es va enterrar i sortirà, després de 4 mesos ja us val)

Respecte a la forma de col·locar les coses penso que val més tenir gràcia que ser graciós i que la naturalesa no segueix un ordre sino que per si sol es va posant tot al seu lloc. Quan es vagi replenant anira millorant la presència.
En fotos estàs al meu nivell o sigui que poc et puc dir.
Enhorabona.
Gracies Miquel70
La Coris en molt xula, pero un punt torracllns. Com que es passa el dia buscant coses mou tot el que no està enganxat. No saps els "meneos, que li ha pegat als zoos i les coses petites. Tot solucionat amb una bona dosi de pega.
Hola Joan, al final t`has animat a penjar fotos, ole !

Esta molt chulu !`poc a poc podras afegir alguna construccio mes elevada... tot i que si les sorpreses del vidre creixen be... igual ni eso XD

Posa mes fotillus de aprop home, que tens un pilo de coses chulas per les pedretes! XDXD
Bones,

os poso alguna foto de aprop.
si ahir amb plans amples les fotos eren dolentes, avui no tene perdó de Dèu.
la primera, això blavet, no tinc ni idea qué és (bé res sé que és en el meu aquari...) no em se un sol nom.
Os poso també el Pseudantias i al Mandarín.

Archivos adjuntos
.jpg   IMG_6067b.jpg (Tamaño: 95,86 KB / Descargas: 52)
.jpg   IMG_6102b.jpg (Tamaño: 100,58 KB / Descargas: 46)
ara os poso les meves joietes.
haureu de fer un acte de fe.
son els meus Zoos Grocs.
sé que no es veuen gaire bé, son tres caps sota la cua de la coris. son grocs. purament grocs.
es del que més orgullós estic.
Algú em pot dir com enganxar les fotos a la primera, que no quedin com arxiu i s'hagin d'obrir clicant?
Joan1791 escribió:Algú em pot dir com enganxar les fotos a la primera, que no quedin com arxiu i s'hagin d'obrir clicant?

Les has de penjar en un sevidor (públic o privat) , fer clic a "INSERTAR IMAGEN" i posar l'enllaç.
Joan1791 escribió:ara os poso les meves joietes.
haureu de fer un acte de fe.
son els meus Zoos Grocs.
sé que no es veuen gaire bé, son tres caps sota la cua de la coris. son grocs. purament grocs.
es del que més orgullós estic.

Si que és un acte de fe, sí Big GrinBig GrinBig Grin

[Imagen: attachment.php?attachmentid=488&d=1358709749]
Eip Joan

Per ser de Juny tens l' aquari ben guapo!!!

Si vols possar fotos sense limit i que es vegin primer les has de penjar a algun servidor tipus photobucket i després copiar el link que et dona cada foto al teu post

No se si m' he explicat massaBig GrinBig Grin

Salutacions

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  L'acuari marí d'en Jordi novato 6 2.798 05-12-2017, 08:32
Último mensaje: novato
  Presentació del meu acuari jfauri 2 1.536 23-09-2015, 19:39
Último mensaje: pavon
  Hola he tingut un problema amb l esquimer i l acuari anthony 3 3.042 12-10-2014, 23:31
Último mensaje: Olivier
  El Meu Acuari II: El Retorn Joan1791 20 7.460 18-05-2014, 02:59
Último mensaje: albertus
  Polissó al acuari Joan1791 10 5.074 03-02-2014, 02:06
Último mensaje: stasky222

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)