Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Terrari per Dendrobates
Vinga Miquel, que segur que et queda xulíssim...
Las fotos son con el acabado final de la espuma??
Saludos:

[SIGPIC][/SIGPIC]
Marcos Flores escribió:Las fotos son con el acabado final de la espuma??

Si, esa es la intencion.

Algo no esta bien?
Salutacions,

MIJABA.
Mans a l'obra:

[Imagen: lafoto1gp.JPG]

[Imagen: lafoto2hy.jpg]

M'ha sorprés lo fàcil d'aplicar que es l'elastopur-m, sembla pintura. He anat aplicant, parant atenció a tapar tots els forats per a que no es veiés absolutament rés d'espuma, i després el xaxim. He anat per zones. Esperaré un parell de dies a que eixugui completament i seguiré amb el procés...

[Imagen: lafoto3xc.jpg]

[Imagen: lafoto4dy.jpg]
Salutacions,

MIJABA.
MIJABA escribió:Alejandro, a ver si te marcas unas fotos de esos tritones! Big GrinBig GrinBig Grin Que tienen buena pinta...

Por otro lado, últimamente algunos de nosotros estamos probando con el elastopur-m, es más económico (medio litro unos 10€) y puedes almacenarlo para posteriores usos.

Pues en cuanto sepa como adjuntar una imagen os subo unas fotos muy chulas de mis tritones Big Grin Las fotos son un poco antiguas por eso pero se mantienen igual de juveniles.

¿El elastopur m donde lo obteneis? Es que yo he ido a terribilis pero me vendían un pedazo de bote para hacer un acuaterrario del tamaño de mi habitación que costaba unos 40 euros y tengo el tema aparcado por eso.
1sk4nd4r escribió:Pues en cuanto sepa como adjuntar una imagen os subo unas fotos muy chulas de mis tritones Big Grin Las fotos son un poco antiguas por eso pero se mantienen igual de juveniles.

¿El elastopur m donde lo obteneis? Es que yo he ido a terribilis pero me vendían un pedazo de bote para hacer un acuaterrario del tamaño de mi habitación que costaba unos 40 euros y tengo el tema aparcado por eso.

Alejandro, te dejo un MP donde te explico como subir las fotografías y dónde he adquirido el elastopur-m.

O si lo prefieres te dejaré mi correo y yo te subo las fotos en el post que me digas.

Tengo ganas de verlos, por google parecen chulisimos.
Salutacions,

MIJABA.
[Imagen: lafotoyp.jpg]

Just fa una estona, he acabat de donar la primera capa d'Elastopur-m i xaxim.

En la propera setmana faré una segona capa per tapar possibles clapes i donar un pèl més de volum al assumpte...
Salutacions,

MIJABA.
· Després de varios dies.
· Després de més d'una dotzena d'escombrades al terra de xaxim.
· Després d'haverme tacat la ma d'elastopur-m innombrables vegades.
· Després d'un cop sec, adonar-me'n que m'he deixat zones sense embadurnar d'elastopur i xaxim.
· Després de remullar-ho tot un parell de vegades...

Ja em dono per vençut. I per convençut també!

Concloc doncs el follon d'elastopur-m + xaxim.

Us deixo unes fotos de com ha quedat:

[Imagen: lafoto1vy.jpg]

Comprobar que els drenatges d'ambdos testos segueixen drenant i no s'han taponat. Tot correcte.

[Imagen: lafotouf.jpg]

Instal·lació de les "boquilles" del reg:

[Imagen: lafoto3qm.jpg]

[Imagen: lafoto2cd.jpg]

Una capa d'arlita petita:

[Imagen: lafoto4rz.jpg]

I el cable calefactor a lloc:

[Imagen: lafoto5cv.jpg]

Per avui, ja en tinc prou.

Me'n vaig a dormir Big GrinBig GrinBig Grin
Salutacions,

MIJABA.
Ostres, m'ha agradat aquesta mini-arlita.... de jardineria? :confused:
Jaume71 escribió:Ostres, m'ha agradat aquesta mini-arlita.... de jardineria? :confused:

Si, la veritat es que es molt "cuca".

És comercial, de la casa Lucky Reptile, un sac força gros surt per uns 9 o 10 € no recordo ben bé.

Quant en necessites?
Salutacions,

MIJABA.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Desde Nicaragua, para los amantes de las Dendrobates lanchone 11 12.752 21-11-2013, 23:59
Último mensaje: Miquel70
  Terrario para Dendrobates I dboodb 7 8.755 09-03-2013, 18:31
Último mensaje: dboodb
  Dendrobates Xom 9 10.166 05-03-2013, 01:00
Último mensaje: tofol
  Verí de dendrobates: No són les formigues, són els àcars! MIJABA 2 4.636 12-02-2013, 17:40
Último mensaje: MIJABA
  Un terrari molt curiós. MIJABA 3 4.896 08-02-2013, 02:22
Último mensaje: ismacarv
  Terrario para Dendrobates Marcos Flores 32 28.594 05-12-2012, 14:26
Último mensaje: dboodb
  Terrari granotetes Lochapowa 4 5.511 16-11-2007, 11:48
Último mensaje: Lochapowa
  Dendrobates amazonicus JMª 2 4.221 26-09-2006, 00:40
Último mensaje: Marc Cisa
  dendrobates winzip 1 3.547 16-10-2005, 00:57
Último mensaje: Alberto Maceda
  Dendrobates.......para Alberto Ernesto 2 4.281 05-09-2005, 23:39
Último mensaje: abadosa

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)