Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Corydira amb mala pinta
Així de fet caldo vaig treure de l'amazònic un corydora sterbai. El tinc separat i es comprota com si res però esta fet unos zorros....

[Imagen: DSC_0146.JPG]
Bones Miquel, aquest peix esta malalt per una malaltia bacteriana, jo vaig tenir tambe fa temps dos corys aixi, les vaig tractar amb sera bactopur: una la vaig poder salvar a l'altre desgraciadament no pq estava feta caldo. Crec que aquesta es pot salvar si la tractes pq esta igual que la meva que es va salvar.

No se, aixo es el que m'ha dit la meva experiencia.

A veure si millora.

Manel
manelescalar escribió:Bones Miquel, aquest peix esta malalt per una malaltia bacteriana, jo vaig tenir tambe fa temps dos corys aixi, les vaig tractar amb sera bactopur: una la vaig poder salvar a l'altre desgraciadament no pq estava feta caldo. Crec que aquesta es pot salvar si la tractes pq esta igual que la meva que es va salvar.

No se, aixo es el que m'ha dit la meva experiencia.

A veure si millora.

Manel

Hola Manel.
Gràcies. Miraré de aconseguir el medicament i sobre tot separar el peix per no haver de medicar la resta de companys.
Hola, si separa-la millor de la resta si pots i ja diras com evoluciona .

Espero que la poguis salvar.

Manel.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Mala noticia Peluso 8 3.156 13-02-2008, 11:54
Último mensaje: TopGon

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)