Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alevins amb les plantes?
Hola a tothom,

Dissabte passat vaig comprar 5 plantes per l'aquari: Vallisneria sp., Anubias, Echinodorus x red ocellot i ambulia. En aquests dies se m'han posat molt boniques i sense afegir CO2.

La sorpresa és que al arribar avui al vespre em trobo dos alevins nedant per l'aquari... Us ha passat quelcom de semblant? Demà al matí penjo alguna foto per veure si algú pot identificar l'especie.

Salut!
Entenc que tenies buit l'aquari de peixos... Ostres, que curiós llavors
És possible.

Sovint els aquaris de plantes estan plens d'al·levins de vivipar, i al treure les plantes queden entre les fulles, arrels, en els testos, o al agafar aigua amb una garrafa au, cap dins...

Ja et dic, probablement sigui de vivipar Big Grin T'has endut un regalet inesperat Wink
Salutacions,

MIJABA.
Aquest fil sense fotografies no val res!

[Imagen: alevins.jpg]

ismacarv, el tenia buit de peixos; sino haurien servit d'esmorzar! Confusedmiley17:

Feia una setmana que havia acabat el ciclat complet, i vaig voler-hi posar plantes.

MIJABA, les plantes me les van donara a la botiga en bosses de plàstic, però sense aigua. M'han aparegut unes quantes Phisas, un Planorbis Corneus i un Melanoides tuberculata.

Es estrany que no hagués vist els alevins fins ara si són vivípars, no creus? Pot ser que no siguin vivípars i estéssin enganxats en forma d'ous a les plantes?

Suposo que a les fotos deu ser difícil de distingir... El que passa és que no se com donar-los de menjar, i em faria pena que moríssin.

Salut!
Hola,

Li pots donar menjar en pols si tens i si no esmicola el menjar que tinguis (flocs o grànuls). Clar que si l'aquari és gran, millor q els possessis a una paridera, o ni veuran el menjar.
Hola Ricard.

També els pots donar artemia recent eclosionada.

Veig que ets de Sabadell, estem al costat.

Si vols demà passat per casa i et dono una mica de menjar en pols i una mica d'artemia eclosionada.

A viam si els treus endavant a viam que són en realitat!

A la foto es veuen massa petits...
Salutacions,

MIJABA.
MIJABA escribió:Si vols demà passat per casa i et dono una mica de menjar en pols i una mica d'artemia eclosionada.

A viam si els treus endavant a viam que són en realitat!

A la foto es veuen massa petits...

Gràcies MIJABA, avui diumenge acabo de tornar d'una excursió i m'és impossible. Si vols, passo entre setmana. He esmicolat els flocs de menjar amb els dits i crec que els alevins n'han menjat; però crec que el tema de l'artèmia és la sol·lució.

Si vols, dòna'm l'adreça i hora que et vagi bé per missatge privat.

Gràcies de veritat.

[Imagen: img5897u.jpg]

Uploaded with ImageShack.us
La setmana que ve soc fora de dilluns a divendres.

Estic preparant la maleta.

Vols passar-te ara una estona?

T'escric un MP.
Salutacions,

MIJABA.
MIJABA escribió:La setmana que ve soc fora de dilluns a divendres.

Estic preparant la maleta.

Vols passar-te ara una estona?

T'escric un MP.

Bona nit MIJABA,

Acabo de llegir ara el teu missatge, làstima!
pos esta chulu l`aquari, ma mola, ma mola!

espera una mica a ficar peixos XD no hi ha presa i molaria saber que son XD

Sort amb ello !!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Malawis i plantes Gaby 4 3.164 05-02-2015, 04:08
Último mensaje: Gaby
  Parella Cobaltos amb Alevins oscar13s 14 7.759 13-01-2015, 19:39
Último mensaje: oscar13s
  Parella Altiespinosa amb Alevins oscar13s 7 4.526 03-11-2014, 00:37
Último mensaje: oscar13s
  Alevins de Bettas Carlos Samurai 4 3.181 11-12-2013, 16:38
Último mensaje: Carlos Samurai
  Quines plantes pel nou 20l nekolitik 11 7.200 16-09-2010, 11:08
Último mensaje: nekolitik
  Alevins per sorpresa. kongobulunga 1 2.012 10-10-2008, 17:52
Último mensaje: Marc Martínez
  Que fer amb els alevins? mariusmm 4 2.815 03-06-2008, 14:12
Último mensaje: quino69
  dubte sobre plantes lfv 2 2.277 08-05-2008, 17:10
Último mensaje: lfv
  busco plantes - canvio per anubias nanas picara 14 8.016 20-07-2005, 03:31
Último mensaje: Andrés
  Agassizi amb alevins Marc Martínez 8 4.906 18-04-2005, 01:43
Último mensaje: Edu O.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)