Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Porta lamparas estanco tubo leds.
Hola nois,
Una pregunteta. Hem van regalar un tubo de led que un amic es va porta de Xina. Pero les puntes del fluo son raretes i els meus bricos per fer-lo estanc,, d'unaltre que ja tenia, no serveixen.

Teniu idea d'un brico que serveixi per fer estanc uns fluos??
O on podria trobar-ne per comprar-los??? Menys monso y benet, que ha he anat i no tenen res.

Gracies
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
Posa unes fotos d'aquestes puntes "raretes", a vore si tenim cap idea...

Salut!
Dema seran fetes. El porto al cotxe.
Raretes per a mi.
Despres resultarà que es del tot standard.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
Aqui teniu les fotos.
si es que aquests "finals" de tub son habituals, so sorry, doncs no estic molt al dia.
De totes maneres com faig que siguin estancs o on puc trobar un lloc on comprar???

[Imagen: led2w.jpg]

[Imagen: led1no.jpg]

Ah, i de pas, si hem podeu dir que tal es???
Tinc una pantalla, pel meu 350 L, 4*54wats. Una de les conexions no furula be i s'encenen 3, però la caurta es posar-si perque funcioni, no seria dioficil.

Quina seria la proprcio de watts per litre amb tot enxufat??? I menys el que no acaba de furular be???
*250 L, Malawi

Fàcil, ràpid i barat: empalma els pins amb els cables amb una regleta, encinta amb cinta aïllant, tapant la regleta amb els cables i si vols també la junta del capçal, i per allò del què passa si la pega de la cinta acaba a l'aigua, ho emboliques per sobre amb tefló.

Jo tinc un tub molt semblant i ho tinc així sense problema... inclus ahir mateix em va caure una punta a l'aigua i no passa res Wink
Ahir el que maquinaba era fer el que dius, jaume, pero amb uns portalamperes.
Tenia un tub de leds fa uns mesos i, les regletes no acaben de quedar del tot segures amb aquests "pins" que sobresurten.

I el tefló???? perque quedi tot mes atapait i enganxat, però no per aïllar, no???

Ara, si no fos car, i existis un portalampare estanc, potser el compraria.

el tubo que dic va petar en un canvi d'aigua, jeje.
*250 L, Malawi

Hola,

Doncs jo crec que es un tub estandard de T5, compres portatubs de T5 estancs i ja ho tens fet.

Fins aviat,

Salva
SAlva, t5 no son.
si acas t8, però no en tinc i no puc comprobar. el problema es el "casquillo" aquest que te al final, lo de la foto, que no se si es standard (creia que no).
*250 L, Malawi

Hola,

Quina distància hi ha entre els dos conectors i quin diàmetre té el tub?

Jordi, ja sé que no son T5, vull dir que semblen tenir les mides dels T5.

Fins aviat,

Salva
Araq no ho se. LE tinc al cotxe, pero deu ser semblant a un t5 54 w de llargada.
Peruqe neceistes la distancia, curiositat. Aquetsa tarda puc posar-ho.

Dew i gracies.

I tot això per poder posar una bona il.limicació, un bon aquari i poder posar les fotos i que no quedar malament amb tu Salva, que cada vegada que hem veus m'ho dius, jeje
*250 L, Malawi

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  [BRICO] - Pantalla LEDS roc1981 41 23.473 12-09-2018, 12:06
Último mensaje: fcolours
  Tubs T5 de Leds i convencionals. TRONERA 6 2.977 21-11-2013, 21:08
Último mensaje: rmnosc
  Leds blaus albertus 6 3.167 27-05-2012, 11:27
Último mensaje: ivanbanderas
  Un altre post de leds. (2) kongobulunga 8 3.620 14-02-2012, 17:26
Último mensaje: dboodb
  Pantalla Leds para acuario dulce plantado. lanchone 9 7.845 09-02-2012, 10:28
Último mensaje: lanchone
  Un altre post de leds. (i 3) kongobulunga 4 2.204 25-01-2012, 02:46
Último mensaje: Salvador Borràs
  Un altre post de leds. (1) kongobulunga 0 1.062 27-12-2011, 01:00
Último mensaje: kongobulunga
  Leds: una mostra. kongobulunga 42 13.843 26-11-2011, 06:05
Último mensaje: albertus
  Leds Marc Cisa 10 4.558 20-10-2011, 12:05
Último mensaje: Pavel
  Leds dboodb 25 8.153 31-05-2011, 02:20
Último mensaje: Pavel

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)