Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fuga bomba autocebado Eheim Professionel III
Bona nit!

De todos es sabido el problema que ha tenido la serie Professionel III. Fugan por la junta de la bomba de auto cebado.

Tengo muchas ganas de probar esta serie, exactamente el 2073. Pero este problema me ha echo recapacitar y tengo dudas si montar este o el classic 2217.

http://tropheuspain.activoforo.com/t4214...l-iii-2075

Alguien sabe si Eheim ha solucionado este problema afecha de hoy. Hay alguna manera de saber si el filtro está afectado por tal incidencia, número de serie, terminación numérica...? A fecha de hoy están garantizados estos filtros?

Es una lastima!

Saludos!

Jordi
Tinc pànic a trobarme el menjador un dia amb dos dits d´aigua a terra i el parquet tot bufat!!!!

Confusedmiley5:Confusedmiley5:Confusedmiley5:Confusedmiley5:Confusedmiley5:Confusedmiley5:Confusedmiley5:Confusedmiley5:Confusedmiley5:
Jo tinc el mateix problema en una EHEIM ECCO, però en el meu cas és per la maneta d‘encebament que s‘ha trencat i la pressió obre la tapa.

En el meu cas he emprat una solució hi-tech: una brida a la nansa i avall que trona! Big Grin

Archivos adjuntos
.jpg   uploadfromtaptalk1359440659022.jpg (Tamaño: 33,13 KB / Descargas: 61)
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
Hola. Jo tinc un 2078 i no he tingut cap problema de fugues accionant la palanqueta de marras.
Viure amb por es dolent i tenint aquari es pot arribar a la paranoia. Personalment els ensurts amb aigua a casa meva han sigut per no estar pel que tocava que no per fugues (quan hi han, sol ser poca aigua la que es perd). Personalment Eheim em mereix tota la confiança.
(vols emoció? Compra una réplica xinesa, potser si que surtis en barca Big GrinBig GrinBig Grin)
Els problemes dels 2071, 2073 i 2075 eren de les primeres series fabricades. Després es va solucionar el tema de fabricació. Els nous porten una enganxina de "NEW" a la capsa
Confusedmiley5:Confusedmiley5:Confusedmiley5:Confusedmiley5:Confusedmiley5:Confusedmiley5:Confusedmiley5:Confusedmiley5:Confusedmiley5:Confusedmiley5:
Si no puedes cambiarlo, por que es de segunda mano, puedes intentar hacer un apaño.
Yo lo he probado y funciona, se trata de hacer una torica casera, como? pues es sencillo con silicona y baselina, donde quieras que la toria este fija no aplicas baselina y donde quieres que no se pegue aplicas baselina, al colocar la silicona formara una toria que igual depende de donde te creara la estanqueidad. en tapas deformadas funciona, pero si siempre cierras el filtro en la misma posicion claro para que ajuste perfectamente.
Hola,
Jo al acuari tenía un Professional III i em va petar la junta tórica del cebat.
Al menys a mi no em va petar en plan "traïdor i per la esquena".
Al cap de un parell o tres d'anys, en una neteja ordinaria del filtre, al anar a cebar-lo, simplement va començar a sortir aigua. Tancar les aixetes. Una toballola i tot llest.
Jo hi estic content i el vaig fer servi fins fa mig any, que vaig passar al marí.
Salut

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Kit Fluval Roma 125 Vs Eheim Vivaline led 126 Cavan 2 6.767 05-07-2017, 23:22
Último mensaje: Ambassador
  Bomba de aire (compresor -aireador) silencioso k_orta 4 2.199 28-09-2014, 00:51
Último mensaje: ismacarv
  Consulta on-line a Eheim. Termofiltre 2073 TRONERA 8 3.386 17-02-2014, 12:57
Último mensaje: TRONERA
  Ruido en filtro exterior Eheim 2215 Natalia 18 9.165 19-11-2013, 01:41
Último mensaje: Natalia
  [CONSELL] -Filtre Sec-Humit Eheim 2229 Ricard 11 5.029 18-11-2013, 23:25
Último mensaje: junma
  El "Nuevo" modelo de EHEIM Pavel 4 2.220 26-10-2013, 18:03
Último mensaje: Pavel
  Problema amb filtres Eheim David Fernández 2 1.888 11-07-2013, 13:19
Último mensaje: David Fernández
  Eheim Professionel III 2075. TRONERA 12 5.380 15-05-2013, 03:31
Último mensaje: Pavel
  Problema amb alimentador automàtic Eheim David Fernández 8 3.369 13-05-2013, 19:32
Último mensaje: 2365
  Termofiltre Eheim 2173. TRONERA 4 5.321 07-05-2013, 19:21
Último mensaje: ismacarv

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)