Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
tengo una duda
me akabo de komprar unos pececitos afrikanos ke segun en la tienda su
nombre es labeotropheus pero en el Mergus su nombre es pseudotropheus
tropheops(es amarillo kon la aleta dorsal negra y la punta amarilla) y
ahora no se kual es el korrecto.ke me podeis decir sobre este pez y kon
kuales lo puedo mezklar?

Gracies.

Hola Betta,

amb quins pexos volies posar-los?

Has de tenir en compte que son africans lacustres . . . vamos, aigues dures . . . i tenen força mal caracter i una boca prou gran com per desfer-te l'aquari en un parell d'hores i a tot el que hi tinguis a dins com se li creuin els cables . ..

Es una especies per tindre-la o sola o acompanyada de peixos similars, de la mateixa zona. No els barregis amb escalars, neons o animalons per l'estil, primer per l'aigua, que tenen necessitats diferents, i despres pel propi comportament.

Si mai tens l'oportunitat, t'aconsello que provis amb el ciclids africans com els que t'has comprat. L'aquari en si queda una mica espartà donat que s'aconsella decorar-lo tan sols amb pedres i sorra fina (oblida't de segons quines plantes, que se les menjaràn). La vistositat de l'aquari en aquest cas la posen els peixos, que no paren quiets, ni un moment, i depen de quina especies o especies mantinguis, tindràs un festival de colors . . . je, je, je . . . sense contar, es clar, amb el más que interessant comportament dels peixos.

(Perdona, es que a la que se'm calenta la boca no paro . . . es notaque no em deixen parlar a casa . . . je, je, je . . . Confusedmiley18Smile

ke tal xavier

Aveure dons de moment estan kompartin lakuari amb dos coridoras i un botia,ke sempre man akonsellat ke ni posi a tots els akuaris.Vaig komprarme kuatre afrikans el disapte perke sempre he volgut tenir akest peix pero kom tu em dius kom no el podia posar segons amb kins peixos no mel podia komprar mai.

Ara em kedaba akest akuari buit avanç tenia guppys pero es van morir tots menys la botia i les koridores.Ja se ke son agresius(els africans )i tot aixo pero veig l´acuari una mika soso,jo avia pensat posar tambe uns altres de la mateixa especie.

Dons et fare kas,moltes gracies.

Per cert no et preokupis ke a mi em pasa el mateix juajuajuajuajuajuaWink

je, je, je . . . Wink

Docns t'aconssello que posis les corydores a un altre aquari, per que poden patir una mica amb l'aigua per als africans donat que les corys viuen en aigues toves. Amb les boties suposo que no tindràs problemes (tret d'alguna petita cursa davant els ciclids . . . je, je, je . . .), però em sembla que es podràn defensar prou be si no son gaire petites.

Espero que et quedi molt be l'Africà. Ja veuràs com el disfrutaràs!!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Duda Anentome Helena/Caracol Asesino dblasco 6 4.891 19-10-2013, 15:38
Último mensaje: gem.b
  ya tengo peces ansima88 2 2.897 26-01-2013, 19:29
Último mensaje: ansima88
  Duda muerte animalicos dboodb 3 3.128 20-04-2012, 19:38
Último mensaje: dboodb
  Otra duda, esta mas tonta. sortiruiz 5 4.287 28-01-2011, 01:41
Último mensaje: sortiruiz
  Duda alimentación Tanganika y espécie por poner roc1981 1 2.353 01-09-2010, 16:52
Último mensaje: MIJABA
  No lo tengo nada claro ANB001 5 3.461 12-04-2010, 14:43
Último mensaje: karavanseray
  Duda sobre acuarios Carlosn 6 4.716 03-03-2010, 09:33
Último mensaje: Marc Martínez
  duda sobre nuevo poryecto VAINA 16 9.395 04-02-2010, 08:59
Último mensaje: Marc Martínez
  Tengo alevines de escalares en comunitario. Coreman 10 6.925 06-02-2009, 04:52
Último mensaje: ANB001
  Por fin, ya tengo mis Frontosas, jeje. jnavas 6 3.990 09-09-2008, 04:42
Último mensaje: jnavas

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)