Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bomba no se enciende
Hola,
tengo un problemilla técnico.. estaba cambiando el agua a los peces y al querer volver a enchufar la bomba no tira... he metido la mano para ver si el tubo estaba conectado a la bomba y sí... he desenchufado, vuelto a enchufar...¿alguna sugerencia? Ahora que tengo un pico de nitrato, lo mejor que le puede pasar es que no vaya la bomba Sad

Es un acuario muy sencillo y pequeño (40 L) y el filtro es un mini biobox..

Puede ser que al limpiar el tubo y volverlo a colocar entrara aire o algo? la bomba en si estaba sumergida cuando la enchufé, y el tubo que he limpiado, susceptible de tener burbujas de aire o algo, es el de salida del agua..
Hola bones, potser sigui el rotor que estigui brut i no tingui suficient força per tirar, desmontal i netejal sencer per dins inclos el rotor.
Si tot i aixi no va porta a arreglar al filtre si esta en garantia i si no pregunta quant val arreglar-lo i quan val un nou, i decideixes.

Manel.
Gràcies, Manel
Dons l'he netejat (estava brut, si...Sad) i al enxufar-lo ha fet una arrancada -com feia dies que no feia, és a dir, tava brut-, pero li ha durat 10 segons... i ara no tira...Sad

Dilluns puc anar a la botiga i buscar-ne un, mentrestant... alguna cosa en especial? No els hi afectarà molt estar dos dies sense filtre?

I de pas, algú té algun filtre suitable que em vulgui prestar o vendre?

Pd. el filtre actual es Mini Biobox 2 con bomba tecatlantis EASYFLUX 200.
Tornal a netejar per si s'ha tornat a enguarrar. A veure si tens bomba d'aire i no tens molts peixos dos dies si que els aguanten sense filtre, ara si no no les tindria totes. Mira de netejar-lo un altre cop i desmontar la bomba i tot altre cop i neteja a fondo, es lo millor que pots fer ara.

Manel
m.ent escribió:Gràcies, Manel
Dons l'he netejat (estava brut, si...Sad) i al enxufar-lo ha fet una arrancada -com feia dies que no feia, és a dir, tava brut-, pero li ha durat 10 segons... i ara no tira...Sad

Dilluns puc anar a la botiga i buscar-ne un, mentrestant... alguna cosa en especial? No els hi afectarà molt estar dos dies sense filtre?

I de pas, algú té algun filtre suitable que em vulgui prestar o vendre?

Hola M.Ent,

Jo tinc una bomba nova a estrenar. Em venia amb el filtre de motxila de l'aquari, però jo utilitzo un extern d'EHEIM.

Bomba HYDOR de 4,5 W de consum i 270 l/h

[Imagen: a5769ec6d8dea68ff2bd8d54515029b6.jpg]

Si t'interessa envia'm un missatge privat. Confusedmiley2:
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
Manel, he tret la bomba de nou de la caixa del filtre, i amb el rotor visible, l'he tornat a endollar però no rodava.. No sé que li ha donat! que oportu :mad:

Faig un petit canvi d'aigua demà de matí i/o tarda, per compensar-ho?

Ricard, gràcies, t'he escrit un privat : )
Tot funcionant de nou i cap baixa. Moltes gràcies, Ricard! i Manel : )
m.ent escribió:Tot funcionant de nou i cap baixa. Moltes gràcies, Ricard! i Manel : )

Un plaer ajudar a un company d'afició. Confusedmiley14:

Penja una foto quan puguis!
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
Manel, aprofitant que ho esmentes, hauria de tenir bomba d'aire per aquest aquari?

Mai n'ha tingut i ja porta uns anys en marxa, però no tenc massa idea de si a partir de determinades dimensions és recomanable, si és algo que va apart de la moxila del filtre o si el tub de sortida de la bomba es pot adaptar per fer més bombolles o si simplement estic dient el que se'm passa primer pel cap... Big Grin

Gràcies
Hola, a veure sobre lo del tub de les bombolles del filtre es cert que alguns filtres de motxilla ho porten, ara, si el vols fabricar es una mica dificil perque has de fer un venturi, pero es podria fabricar. Sobre la bomba d'aire, jo tinc bomba d'aire i la veritat que van be i la que tinc la tinc desde fa 8 anys i va com el primer dia, no se, si tens molta planta i peix en abundancia es util ja que a la nit les plantes tambe respiren i la bomba d'aire fa que hi hagi oxigen de mes dissolt a l'aigua, i tambe es util a l'estiu que es l'epoca de l'any en que els organismes tenen mes consum d'oxigen ja que el seu metabolisme s'accelera en aquesta época de l'any.
No se, jo les bombes d'aire per aquaris d'aigua dolça amb molta planta i peixos les veig utils.

Manel

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  bomba recirculación antonio_vila29 9 7.496 09-02-2013, 12:08
Último mensaje: antonio_vila29
  Ajuda amb un bomba daigua pacific. Ferry 24 16.266 16-04-2007, 23:54
Último mensaje: Marc Martínez

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)