Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Principis filtres sec-humit.
Bona tarda companys!

Torno a la càrrega amb mes preguntes doncs tinc molt per apendre.

Quin es el principi d´aquest tipus de filtres?

Tinc entès que potencien la proliferació de les bactèries del filtre al tindre aquestes contacte amb un ambient humit, oi? Vaig mal entès?

Gràcies

Confusedmiley20:
El principi del filtre es l'entrada d'aigua Big Grin Big Grin Big Grin

Ara en serio, es un sistema obert a l'aire i això permet un major intercanvi una bona oxigenació.
Fixa't que dic un "major" i no un "millor" intercanvi, perquè avui en dial tots els sistemes de filtrat son molt eficients gracies a que les bombes avui en dia son potents i fiables. Un filtre hermetic, tot i ser tancat, agafa l'aigua de l'aquari que està suficientment oxigenada.
avui doncs el que importa es que el filtre estigui ben dimensionat per permetre una bona circulació de l'aigua i un bon substrat per les bacteries.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Ajuda amb filtres grolux 18 5.042 29-06-2006, 16:04
Último mensaje: grolux

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)