Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Taula Aquari IKEA
Hola a tothom,

La actual taula del meu aquari no em convenç, deixa tots els cables a la vista i no té calaixos per guardar els estris.

Per internet he vist que hi ha gent que se'ls adapta de l'IKEA, què us semblen?

[Imagen: actualizacion%252520gambarios.jpg]

[Imagen: 3033.jpg]

[Imagen: mesa+acuario+96l+003.jpg]

Les mides de l'Expedit són: Amplada: 79 cm, Alçada: 79 cm, fondària: 39 cm
I les del meu aquari: Amplada: 81 cm, Alçada: 47 cm, fondària: 31 cm

Què en penseu?
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
Per amb motius sobrats i demostrats puc opinar ja que tinc la casa plena de mobles d'kIkea.
El principal problema al meu parer d'aquests mobles es la seva escassa resistència i minima durabilitat pel que et recomano assegurar-te que puguin aguantar el que posis a sobre (un mínim de 120 kilos segons les mides que dones)
Salutacions.
Actualmente poseo el mismo mueble de la linea expedit, solo que yo tengo encima un terrario tropical. Por el tema de cables no te preocupes que IKEA ya ha pensado en diseñar deiferentes tipos de cajoneras para que no sufras, eso sí más cara que el propio mueble, pero lo que tienes que tener presente es que son muebles que valen lo que valen y que no se llevan muy bien con el agua. El mío está bufado por un lado por una pequeña fuga (gotas) que tuve al principio de instalar el terrario.
Por otro lado tengo un módulo de la serie lack que si que ha sufrido algún desliz con agua y lo lleva bastante bien.
Saludos:

[SIGPIC][/SIGPIC]
Aquest és el tema,

Actualment, la major part de mobles de marca estan fets igual que els de l'Ikea. És a dir, conglomerat (serradures premsades) i una fina fullola de fusta o d'imitació de fusta.
Un dels socis em comentaba l'altre dia que es va comprar aquari més taula E***M, i a la primera fuita d'aigua, ja li ha bufat una mica la taula.

He mirat taules d'aquari de marca de 80x30 cm, però em semblen poc sòlides, fetes amb conglomerat i excessivament cares. Per això estic valorant la possibilitat de fer-me'n una a mida.

[INDENT][INDENT][Imagen: 24315d1260904435-ayuda-base-pecera-marina-dscn0149.jpg]

[Imagen: 24316d1260904435-ayuda-base-pecera-marina-dscn0175.jpg][/INDENT][/INDENT]

Cost total de taula + 2 portes + 1 calaixera = 74,99 €

Què us sembla?
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
Jo tinc un 60L en un expedit (bufat per una cantonada). Sense reforçar jo no posaria més pes, potser com a molt 80L, però no sé. Els quadrats que deixa no et donen ni per posar un 2211.

Si has de començar a modificar-lo, reforçar-lo i posar calaixos potser miraria una altre alternativa. Fins-hi tot una de les taules metàl·liques que ven en Miquel70 amb una fusta resistent a l'aigua a sobre per allargar mides a les de la urna. O una a mida com dius. O una nova metàl·lica de sirocco, depèn de com et combini amb la decoració d'on vagi. Aquestes, si són les barates, no amagen res.
BOn da,
Jo vaig tenir una taula de ikea, rescatada del traster, estaba feta pols, per aguantar un acuari de 120 L (això si, a la terrasa de casa, per lo qual si petaba, el problema era solsament la peixera, no el parket ni la dona), la vaig reforçar amb unes tires metaliques, perque una vegada montat ballava una barbaritat (de serie ja portan unes perimetrals fines, però no lses tenia i no se si son fe fiar).

I un any, fins que vaig desmontar va aguantar perfectament, ara, si hagues arrivat a fer el joc de moures, no se que hagues pasat.

Jo no li faria fastics a una taula d'ikea.

Peero tambe dic que vaig usar unes fustes d'aqeusta taula per fer la tapa del nou 350 L i una va caure per una punta dintra del aquari, 1 minut. I al moment es va bufar.
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
Si et decideixes a fer-lo a mà, aquí tens un bon brico-projecte per muntar un moble d'aquari: http://www.aquariofilabcn.org/forum/show...php?t=2128

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  osmosis i aixeta per aigua aquari gem.b 14 6.347 24-01-2015, 14:10
Último mensaje: Olivier
  AqDiary. Un diari del nostre aquari (Android) fcolours 1 1.614 15-09-2014, 21:34
Último mensaje: dems
  aquari 600 litres. oscar13s 4 2.193 24-08-2014, 00:12
Último mensaje: ismacarv
  Pantalla led per aquari 80 lts (62*36*36) fcolours 13 5.878 22-01-2014, 00:18
Último mensaje: fcolours
  Taula amb panxa. kongobulunga 5 2.692 24-07-2013, 17:22
Último mensaje: Jaume71
  Taula Customitzada xaviergiralt 12 5.915 08-06-2013, 21:08
Último mensaje: stasky222
  Sistema sortida INTERIOR del aigua del aquari. TRONERA 25 9.522 08-05-2013, 09:18
Último mensaje: guivet
  Trasera aquari: vitrificat VS glassejat TRONERA 13 5.037 06-05-2013, 23:26
Último mensaje: TRONERA
  Sistema per fer canvis d´aigua a l´aquari. TRONERA 14 5.568 18-03-2013, 19:37
Último mensaje: TRONERA
  Silicona aquari. TRONERA 4 2.160 16-02-2013, 02:11
Último mensaje: dboodb

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)