Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Comencem amb la "producció"...
Donat que a casa, amb la calefacció les temperatures de l'aigua dels killis (sense escalfador) no han baixat massa dels 18 - 20 ºC, algunes espècies no han deixat de posar ous.

Fa unes setmanes en vaig retirar uns quants de Scriptaphyosemion Cauveti "Kindia". Uns quants, més de 20. I 20 al·levins que han pujat i ho segueixen fent Big Grin

Us deixo una fotografía de com estan actualment, just abans que els traslladi a un tanc un pèl més gran (de 6L) on seguiran el seu creixement fins finalment anar a parar als tancs definitius...

[Imagen: lafoto3gj.jpg]

[Imagen: lafoto2ja.jpg]
Salutacions,

MIJABA.
M'encanta la resistència d'aquests peixos ja des d'alevins... com per pujar així altres alevins...
ismacarv escribió:M'encanta la resistència d'aquests peixos ja des d'alevins... com per pujar així altres alevins...

No qüestionis gaire el meu mètode Big Grin

És del més efectiu Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Canvi d'aigua setmanalment al 100% i llestos, des que fan menys d'un milímetre fins a aquest tamany...

Ara ja va sent hora de donar-los un espai més gran...
Salutacions,

MIJABA.
MIJABA escribió:No qüestionis gaire el meu mètode Big Grin

És del més efectiu Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Canvi d'aigua setmanalment al 100% i llestos, des que fan menys d'un milímetre fins a aquest tamany...

Ara ja va sent hora de donar-los un espai més gran...

Conec molts peixos adults que els hi fas un canvi del 100% i els mates.... el que dic, uns Chuck Norris.

I no questiono el teu mètode Confusedmiley2:, això sí, teu, que si te'l copio segur que em peten Big Grin
Aquells alevins de Cauveti, ja són força grossets. Aviat passaran ja a un tanc més gros on acabin de desenvolupar-se fins a poder sexarse:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=5K4myhuMQwM"]Scriptaphyosemion Cauveti "Kindia" - YouTube[/ame]

Ara toca el torn als petits Scriptaphyosemion cauveti "Siramousaya GRCH 93/238" (si, ja se que us fa gràcia el nom Big Grin)

[Imagen: lafoto1fq.jpg]
Salutacions,

MIJABA.
el del vídeo és un tanc de 6L?
ismacarv escribió:el del vídeo és un tanc de 6L?

Exactament, un betta de 6L.
Salutacions,

MIJABA.
MIJABA escribió:Exactament, un betta de 6L.

Ostres, que peques són encara els alevins doncs... els killis són la canya en relació duresa-tamany
MIJABA escribió:No qüestionis gaire el meu mètode Big Grin

Jo encara no m'he recuperat del dia que vaig anar a casa teva i tenies desenes de tuppers per tot arreu... :eek:

No sé què em va sorprendre més, si la supervivència dels peixos o que no t'hagin fotut fóra de casa... Big Grin Big Grin Big Grin
Anda que ja us val jajajjajajjaj

Ara esta tot mes endreçat, i el sistema es més metòdic Tongue

Y tot maco amb acuariets, no més tuppers!
Salutacions,

MIJABA.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)