Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Guijarros...
Estic remodelant l'estany, després d'un petit accident familiar relacionat amb oli fregit.

He estat rumiant, perqué la lona és negre, i queda molt fosc. M'agradaría posar de fons "guijarros" d'un color gris claret, per a resaltar una mica el fons i guanyar una mica de lluminositat:

[Imagen: 172.jpeg]

A més crec que pot quedar força natural i fàcil de sifonar en cas de necessitat.

Algú sap on puc trobar-ne? Algun riu? Algun garden? Algú en té localitzats?

Sino em passejaré per la riera del meu poble veiam que hi trobo Big Grin
Salutacions,

MIJABA.
jardiland o garden bordas de gava me suena que si tienen algo asi
antonio_vila29 escribió:jardiland o garden bordas de gava me suena que si tienen algo asi

Cierto, buena idea.

Esta tarde me pasaré por el garden de mi pueblo a ver que encuentro :confused:
Salutacions,

MIJABA.
Con el sustrato que tenías te quedaba muy bien y creo que mucho más luminoso que con los guijarros que quieres poner. Con el tema del sifonado creo que es mucho más complicada la limpieza de un sustrato de guijarros que cualquier otro, la porquería se acaba metiendo por los grandes espacios que hay entre ellos siendo casi imposible retirar todos los restos orgánicos, a no ser que se desmonte por completo, sinceramente no te lo aconsejo.
Saludos:

[SIGPIC][/SIGPIC]
MIJABA escribió:Algú sap on puc trobar-ne? Algun riu? Algun garden? Algú en té localitzats?

Sino em passejaré per la riera del meu poble veiam que hi trobo Big Grin

Hola MIJABA,

N'he vist en un centre comercial de bricolatge (no faig publicitat), però si vols còdols, grava, arena o sorra de riu, te'n puc aconseguir facilment. Vaig a córrer sovint pel riu Ripoll, i hi ha una part de fàcil accès on et puc carregar una bossa o dos.

Salut! Confusedmiley20:
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
Al Leroy Merlin venen rocs, pedres i similars pper a jardineria i contrucció.

PD: Nois, aquí som molt oberts i el tema publicitari, si es per donar facilitats a la gent, està permès. És més delicat si entrem a recomanar o publicitar tendes i marques d'aquariofilia, però pels temes supletoris -de bricolatge i similars no cal tant secretisme Wink La AAB és dels aficionats pels aficionats!
Marcos Flores escribió:Con el sustrato que tenías te quedaba muy bien y creo que mucho más luminoso que con los guijarros que quieres poner. Con el tema del sifonado creo que es mucho más complicada la limpieza de un sustrato de guijarros que cualquier otro, la porquería se acaba metiendo por los grandes espacios que hay entre ellos siendo casi imposible retirar todos los restos orgánicos, a no ser que se desmonte por completo, sinceramente no te lo aconsejo.

Estoy de acuerdo totalmente, malas experiencias tengo sifonando con las piedrecitas de marras...

Pero... Tenia sustrato antes?
antonio_vila29 escribió:jardiland o garden bordas de gava me suena que si tienen algo asi

Veo q nos movemos por los mismos ambientes Big Grin
Estaba amb sorra de silex blanca de piscina.

Pero s'enguarra facilment...
Salutacions,

MIJABA.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)