Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
co2 que costa de regular, és normal?
Bones de nou família,
i com no, amb més dubtes. al final he fet un cop de cap i he comprat el CO2, és d'Aquili, el professional clàssic. no és tant currat com el què proposava el Mijaba, però comparat amb el que havia tingut fa temps, crec que ja em servirà per fer una empenta al creixement de les plantes.
la cosa és que el comptabombolles el poso a 1 bombolla per segon, això fa que hi hagi una sortida pel difusor correcte. però al cap d'uns 5 minuts, la sortida es relentitza i va a menys d'1 per segon. en uns 8 minuts, queda com saturat i ja no hi ha bombolles al comptabombolles. això és normal?
li obro una mica més la clau, torna a anar a 1 per segon, i en uns 7 o 8 minuts més passa igual.

per com tinc el filtre i l'escalfador, he posat el comptabombolles al lateral dret i el difusor al lateral esquerren (mirant l'aquari frontalment). pot ser que estant un en una punta i l'altre a l'altre afecti?

primer pensava que era perquè el tub quedava saturat, i esperava que un cop buidada la curva del difusor, tornés a rependre el ritme de sortida, però m'hi he estat una bona estona i això no passa.
Com que depen de la pressio, al començament el sistema te molta inercia. Es normal. Obre la clau a un ritme rapid, i al cap d'una bona estona ves tancant gradualment fins a un ritme correcte i estable
quina rapidesa!!!
Gràcies Jaume, aniré fent proves. sabent que no pinta a defecte de l'equip ja em quedo més tranquil·la.

ja que hi som, per saber si l'abonat amb CO2 és el correcte, feu testos de CO2 i apliqueu els paràmetres de la famosa taula que relaciona Ph, Kh i Co2, oi?

tot i el CO2, afegiré abono i potassi, amb quina freqüència? ho puc començar aquest cap de setmana, tenint en compte que avui he començat amb el CO2?

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Es normal el que passa amb el ciclat? fcolours 7 3.147 24-04-2014, 02:02
Último mensaje: Natalia

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)