Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
L’ultima de les meves . . . que miedor!!

Holaaaaaaaaaaaaa . . . ja torno per aquiiii!!! WinkConfusedmiley18:

M'estic montant l'ultim experiment: salobre. Sí, salobre . . . amb uns periophthalmus, un parell de Toxotes i ves a saber . . . ah, si!!! I un trio de Mollynessia velifera de color taronja . . . (per proporcionar menjar viu).

De moment estic acabant el fons de poliuretà . . . be, de poliuretà i altres coses . . . encara falta per acabar-lo, de moment el tinc tot embastadet. Falta polir el poliuretà, arrodonir-lo, algun "relleno" per aqui, algun altre per alli, la (o les) capa de latex i sorra fina i . . . a plorar per que de ben segur que em quedarà fatal!!! Ja us ho dic ara . . . [Imagen: smiley19.gif]. . . tot i així ja posaré alguna foto per a que us rigueu un rato . . .

Tan bon punt hagi fet alguna foto us l'ensenyo (la foto, coi, la foto!!Malpensats!!! [Imagen: smiley36.gif])

Esteu avisats . . . Confusedmiley11:. . . torno a emprenyar de nou!!

Aixo eperem que en ho ensenyis tot ja i que en faci's u article pel proxim butlleti clar, i no es broma ehhhh

[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]

. . . tot . . . tot??? . . . Confusedmiley9:

Lo del aquari segur que si . . . la resta . . . je, je, je . . .

Li he enviat uns correus al Sr. Escribano per lo del butlleti . . . no se, no se . . . encara no ha respirat . . . a veure si diu algo.
Aveure una kosa KE KOI FEU PER SAVER TANT???????????????????sou kom uns
jakers pero dels peixos!!!!!!!!!!!!!!!!Ho dik amb karinyo ke no senfadi
ningu eeeeeeeh

habeis estudiado biologia marina o algo asinas????????????

Jo tambe espero veure aixo jijijiji

pos nada eso, lo dicho.esperamos las fotos!!!!!

y si necesitas ayuda ya sabes donde estamos.

usaras latex para sujetar la arena? yo hice mis pruebas con siliconay no me convencio nada de nada, al poco se cae.En contra partida se ke el latex keda muy duro despues de seco pero es incoloro(en plan pegote de cola blanca)asi ke tendras ke tintarlo con algo. Lo ke ya no se es si no es toxico para los peces.

. . . ya pondré fotos cuando lo tenga acabado . . .que como me quede mal no las pongo . . . je, je, je . . . Wink

JMª, teoricamentees latex, que lo mezclaré con agua i arena del desierto para hacer un pegote (como bien dices) i con un pincel i mucha paciencia, ir "pintando" el tema . . . es que la resina de poliuretano parece bastante toxica, i el latex teoricamente no tanto (a ver, seamos sinceros, si le pegas un lingotazo seguro que algo te pasa . . . pero es que con la resina . . . si solo abrirla subio un olorcillo . . . pille un pelotazo de la ostia solo con abrir el bote!!! Confusedmiley11:. . . todavia me estoy riendo . . . JE, JE, JE, JE, JE, JE . . . Wink)

Una pregunta sí que queria hacerte . . . una vez lo tienes todo hecho, lo pegas al acuario con silicona?

Gracias!!

Ah! Betta . . . a qui el presente ni carrera ni nada (a ver, alguna carrerilla sí que me pego, pero de estudiar poco . . . je, je, je . . .), lo que pasa es que me aprovecho de toda esta gente que sabe tanto . . . SON UNOS CRACKS!!! Ellos sí que saben . . . yo no tengo ni idea, lo que passa es que lo disimulo de conya!!! Wink

[Imagen: smiley36.gif][Imagen: smiley36.gif][Imagen: smiley36.gif][Imagen: smiley36.gif]

si, es ideal pegarlo y repasar las juntas con el cristal con un poco de silicona para evitar ke los peces s epuedan colar detras o kedar atrapados.

trankilo por la resina ke una vez catalizada no es toxica. y de sabor te digo ke es dulce, el latex no lo se... [Imagen: smiley36.gif][Imagen: smiley36.gif][Imagen: smiley36.gif]

Ya te dirécomo sabe el latex . . . je, je, je . . . de momento no lo he probado . . . Wink

[Imagen: smiley36.gif][Imagen: smiley36.gif][Imagen: smiley36.gif]

Ja us ho vaig dir . . . que no estava convençut . . . es el primer cop que faig algo així i ja m'ho temia . . . he pagat la novatada . . . Confusedmiley18:

Ahir vaig intentar posar-li la capa de sorra amb latex . . . deu ni do l'empastifada que vaig fotre a casa!!!Wink

Lo pitjor es que amb el latex (de moment, falta veure-ho avui un cop sec)no queda be. Confusedmiley11:

Em temo que si ho he de desmuntar no ho tornaré a probar, per que la feinada que dona no es petita i a sobre trigues una mica entre una cosa i una altra . . . s'han de deixar secar be el productes, etc . . . no se . . . depèn de com ho vegi avui faré una cosa o una altra . . . o intento fer-ho un altre cop intentant traure la capa que vaig posar ahir i probar amb la resina, o be deixo estar l'invent . . . ja ho veurem . . . [Imagen: smiley19.gif]

Us mantindré informats.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Pregunta tonta (de les meves) Xavi 3 1.966 10-06-2005, 15:25
Último mensaje: Edu O.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)