Temas: 108
Likes Given: 0
Registro en: Oct 2011
Els que viviu per la meva zona (Poble Sec/Paral·lel/Plaça Espanya) heu mesurat darrerament els NO3 de l'aigua de l'aixeta?
Porto dies mosca perque m'han pujat bastant en general i després de mesurar amb 2 test diferents he comprovat que de l'aixeta em surt a 20 mg./l :eek:
•
Temas: 73
Registro en: Feb 2012
No m'estranyaria. Hi ha aigües minerals embotellades que a l'anàlisi que porten a l'etiqueta et diuen 8-10 mg/l de NO3....
•
Temas: 95
Registro en: Jan 2013
Hola companys!
Miquel70! Jo encara no he mirat nitrats però si que m´agradaria ens anessis mantenint al corrent del tema doncs vivim aprop.
En quan comenci a fer mesures d´aquest tipus podrem contrastar resultats.
Salutacions
•
Temas: 95
Com van aquests nitrats Miquel?
•
Temas: 4
Jo també volia fer un test de l'aigua de l'aixeta, per veure amb quins nitrats surt i amb quina duresa, ja que els tinc una mica alts a l'aquari. Ja sé que el problema dels nitrats és algo més crònic que no pas agut, però com que l'aquari està tan estable ultimament i no hi ha baixes ni comportaments raros tampoc em vull agobiar a fer canvis d'aigua, no sigui que aleshores ho alteri tant que sigui pitjor el remei que els nitrats. Quan faci el test us comento que surt, si fa no fa, tindrem la mateixa aigua (Rocafort-Espanya).
•