Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nitrats i aigua de l'aixeta
Els que viviu per la meva zona (Poble Sec/Paral·lel/Plaça Espanya) heu mesurat darrerament els NO3 de l'aigua de l'aixeta?
Porto dies mosca perque m'han pujat bastant en general i després de mesurar amb 2 test diferents he comprovat que de l'aixeta em surt a 20 mg./l :eek:
No m'estranyaria. Hi ha aigües minerals embotellades que a l'anàlisi que porten a l'etiqueta et diuen 8-10 mg/l de NO3....
Hola companys!

Miquel70! Jo encara no he mirat nitrats però si que m´agradaria ens anessis mantenint al corrent del tema doncs vivim aprop.

En quan comenci a fer mesures d´aquest tipus podrem contrastar resultats.

Salutacions
Com van aquests nitrats Miquel?
Jo també volia fer un test de l'aigua de l'aixeta, per veure amb quins nitrats surt i amb quina duresa, ja que els tinc una mica alts a l'aquari. Ja sé que el problema dels nitrats és algo més crònic que no pas agut, però com que l'aquari està tan estable ultimament i no hi ha baixes ni comportaments raros tampoc em vull agobiar a fer canvis d'aigua, no sigui que aleshores ho alteri tant que sigui pitjor el remei que els nitrats. Quan faci el test us comento que surt, si fa no fa, tindrem la mateixa aigua (Rocafort-Espanya).
m.ent escribió:Jo també volia fer un test de l'aigua de l'aixeta, per veure amb quins nitrats surt i amb quina duresa, ja que els tinc una mica alts a l'aquari. Ja sé que el problema dels nitrats és algo més crònic que no pas agut, però com que l'aquari està tan estable ultimament i no hi ha baixes ni comportaments raros tampoc em vull agobiar a fer canvis d'aigua, no sigui que aleshores ho alteri tant que sigui pitjor el remei que els nitrats. Quan faci el test us comento que surt, si fa no fa, tindrem la mateixa aigua (Rocafort-Espanya).

D'acord... però tampoc baixis la guàrdia i separis massa els canvis d'aigua. El tema nitrats él "l'enemic silenciós". Sembla que res i de sobte peta un dia per la via de les malalties dels peixos i/o explosions d'algues.
TRONERA escribió:Com van aquests nitrats Miquel?

Que tal?
Mesura d'avui amb dos test diferents propera al zero. Això vol dir que en cas de necessitar aigua de l'aixeta per reposició hauré de fer sempre una mesura de NO3 abans.
(encara que si puntualment hi ahan aquest pics tan bèsties vés a saber que altres coses pot portar l'aigua en un moment donat)

Salutacions.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Aigua blanquinosa enjordi 4 3.635 02-01-2018, 11:13
Último mensaje: Carlos Samurai
  Arrel red moor i aigua cristalina TRONERA 7 6.410 28-04-2015, 09:25
  Química del aigua (conductivitat electrica i duresa) TRONERA 9 8.393 18-04-2015, 06:12
Último mensaje: TRONERA
  Bactèries i canvis d´aigua TRONERA 2 3.206 17-04-2015, 11:33
  Aigua tèrbola Davidsc 8 6.605 15-03-2014, 01:28
Último mensaje: Davidsc
  Acondicionador aigua ze474 9 6.619 11-03-2014, 10:32
Último mensaje: ze474
  Canvis d'aigua ze474 2 2.964 01-03-2014, 14:01
Último mensaje: manutremo
  Parámetres aigua per Ramirezi ze474 8 5.952 25-02-2014, 18:21
Último mensaje: ze474
  Problema de nitrats David Fernández 21 14.677 07-01-2014, 11:21
Último mensaje: David Fernández
  Nitrits i nitrats alts 2365 3 3.799 10-09-2013, 16:07
Último mensaje: 2365

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)