Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S-Aloha Reef - II
S-Aloha Reef - II

Venim de: http://www.aquariofilabcn.org/forum/show...php?t=5996

Després de 40 pàgines en l'anterior post, i després d'una reforma bastant exhaustiva de tot l'aquari, penso que el millor es obrir un nou post per a seguir ensenyant-vos el que és el mei aquari preferit de tots els temps Big Grin

Fa unes setmanes que estava de capa caiguda, alguna cosa no acababa de funcionar bé, i una explosió d'algues va aparèixer, i alguns LPS van anar marxant a forces forçades fins deixar sols l'esquelet. Desconec els motius, els paràmetres de l'aigua eren (i són) correctes.

Així que vaig deixar que l'aquari "covés" i s'estabilitzés novament, sense introduïr nous animals, ni fer cap cosa extranya. Fins ara, que tot està estable.

Així que fa unes setmanes vaig desmuntar el satèl·lit i vaig concentrar tots els coralls al principal. I abans d'ahir i ahir em vaig arramangar per canviar la cara radicalment del S-Aloha Reef.

Despedeixo l'anterior missatge amb el que penso que es la millor foto del moment:

[Imagen: IMG_1231.JPG]
Salutacions,

MIJABA.
Així doncs, divendres vaig passar per Coral Reef a comprar unes cosetes que us presento a continuació. Però, important em vaig endur més de 30L d'aigua per a fer un canvi d'aigua dràstic.

Vaig netejar tota la urna de dalt a baix, vaig raspallar la roca amb un raspall de dents, sifonar, etcétera.

I desprçes, netejar tot l'skimmer, vaig retirar el refugi de Chaetomorpha i vaig netejar també la bomba de pujada i les dues Vortech MP10W. Que per cert, les vaig col·locar un pèl més baixes, i ara no remou tant la superfície, m'agrada més el resultat... :o

Una vegada arreglat, canvi d'aigua i deixar-ho descansar després del tute Big Grin

Aquest n'és el resultat.

S-Aloha Reef Reborn!

[Imagen: lafoto1we.jpg]

Amb una nova zona de SPS recent inaugurada Big Grin

[Imagen: lafoto42.jpg]

I us presento, un parell de les noves adquisicions!

Turbo fluctuosus

Segons en ANB001 es una màquina contra algues i molt feiner. Veiam si em dona un copet de ma amb la tasca:

[Imagen: lafoto4in.jpg]

[Imagen: lafoto22hs.jpg]

Bryaninops natans

Els més petits, guapísims. Sols vaig poder adquirir 3 exemplars, no n'hi havien més.

Recent arribats:

[Imagen: lafoto11sc.jpg]

Un cop alliberats, es movien per tot arreu, vidres, roca i SPS:

[Imagen: lafoto21b.jpg]

[Imagen: lafoto31q.jpg]

[Imagen: lafoto41w.jpg]

I després, ja no els he vist més a cap d'ells Big Grin Igual estan amagats, espero que agafin confiança i comencin a sortir per a que pugui disfrutar d'ells...
Salutacions,

MIJABA.
I uns quants detalls concrets:

Euphyllia ancora

[Imagen: lafoto5.JPG]

Ricordea florida

[Imagen: lafoto4q.jpg]

Zoanthus "Punk Rockers"

[Imagen: lafoto3m.jpg]

Tubastrea aurea

[Imagen: lafoto32l.jpg]

Sarcopython

[Imagen: lafoto2gv.jpg]

Trachyphillia

[Imagen: lafoto12u.jpg]

I després de un bon troç de salmó fresc, es posen ben contents Big Grin

Trachyphillia format globus

[Imagen: lafoto51.jpg]
Salutacions,

MIJABA.
Cranc acroporer

Últimament, la femella de la Acropora tricolor, el deu fer anar a dormir al sofà Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin

El veieu?

[Imagen: lafoto1bcu.jpg]
Salutacions,

MIJABA.
Company, sembla que haviem trepitjat merda junts. A veure que tal va el ressorgiment.
Maques les peces. Confusedmiley20:
Miquel70 escribió:Company, sembla que haviem trepitjat merda junts. A veure que tal va el ressorgiment.
Maques les peces. Confusedmiley20:

Les peces eren dins de la paridera Big Grin Que de bocins, se'n fessin un pèl grans com per començar a pensar on col·locar-les...

Tinc un lloc reservat per un bocí d'acro capricornis que tu i jo sabem Cool

A viam si en endavant ens va millor, que sé que tu tampoc vas en el millor moment :o
Salutacions,

MIJABA.
Una visita en viu al S-Aloha Reef

Avui m'hi he segut una estona davant l'aquari, i m'ha semblat digne de immortalitzar la situació en format video.

Us la deixo, apareixen la majoria dels peixos que hi viuen i es pot aperciar el seu comportament, natació, etcétera...

A mi m'encanta.

I a vosaltres?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=4OsmjmsYwvY"]S-Aloha Reef. - YouTube[/ame]
Salutacions,

MIJABA.
Confusedmiley20: restyling Confusedmiley20:
El tens molt xulo Mija!
M'estic animant a montar un aquari com aquest motivat per aquest post.
No obstant, no creus que seran excesius ells peixos que tens a la que comencin a crèixer la Coris i els ocellaris?
Per cert, qína és l'anèmona aquesta?
guivet escribió:El tens molt xulo Mija!
M'estic animant a montar un aquari com aquest motivat per aquest post.
No obstant, no creus que seran excesius ells peixos que tens a la que comencin a crèixer la Coris i els ocellaris?
Per cert, qína és l'anèmona aquesta?

Per suposat Guillermo.

La Coris es va posar que tenia com a molt un parell de centímetres, amb l'idea de un cop grossa, s'hauria de traure.

La parella de "nemos" es inamovible :o

L'anémona es una Entacmaea Quadricolor vermella. Et deixo amb un vídeo dels pallasets jugant a fustiarse dins la anemona, potser ja el tens vist:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=iiKE3eHz-0E"]Black Ocellaris & Entacmaea Quadricolor - YouTube[/ame]

Per cert, no deixis de mirar el post del company Miquel70 (anomenta ReeF) que igual encara t'anima més amb el teu muntatge Big Grin
Salutacions,

MIJABA.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
Video S-Aloha Reef bye bye... MIJABA 12 4.391 16-10-2015, 03:17
Último mensaje: ANB001
Photo reeF (2ª palte) Miquel70 14 4.338 09-09-2015, 17:46
Último mensaje: Miquel70
  Inici Projecte Nano reef colombo 39 16.413 21-05-2015, 16:37
Último mensaje: Miquel70
  pico reef 19 litros germang 2 2.367 18-03-2015, 17:21
Último mensaje: albertus
  staskys reef stasky222 54 16.439 04-06-2014, 22:01
Último mensaje: Marc Martínez
  Awesome Slow Motion in Reef MIJABA 3 2.530 28-03-2014, 00:58
Último mensaje: Bruno
  Regalo dos caixes de "Reef crystals" Marc Cisa 2 1.581 06-12-2013, 18:12
Último mensaje: Marc Cisa
  Proyecto acuario marino reef 700l javi 49 16.714 31-10-2013, 14:37
Último mensaje: Seral
  Breu Atlas d'estrelles de mar per a Reef MIJABA 0 1.068 18-10-2013, 11:03
Último mensaje: MIJABA
  reeF! y a prendre pel sac Miquel70 19 6.409 08-06-2013, 21:13
Último mensaje: stasky222

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)