Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cangrejo de agua dulce
Hola tinc un dubte, el cangrejo de agua dulce (sesarma bidens), pot estar en un acuari normal amb aigua fins adalt?? o te que tindre un lloc per sortir?? m'els he estat mirant hi magradaria tindren algun, pero no en se gaire, son dificils de mantindre ??, es poden escapar de un acuari normal tapat, pero que te algun foradets de els tubs, poden escalar per ells?? i poden estar amb altres especies com peixos o gambes??
gracies, al final no era un dubte, si no molts jejej.
salutacions.
*Acuario 240l comunitario
*Acuario 94l Tylomelania+ cherrys 
*Brico estanquito casero 60 l, medakas
gem.b escribió:Hola tinc un dubte, el cangrejo de agua dulce (sesarma bidens), pot estar en un acuari normal amb aigua fins adalt?? o te que tindre un lloc per sortir?? m'els he estat mirant hi magradaria tindren algun, pero no en se gaire, son dificils de mantindre ??, es poden escapar de un acuari normal tapat, pero que te algun foradets de els tubs, poden escalar per ells?? i poden estar amb altres especies com peixos o gambes??
gracies, al final no era un dubte, si no molts jejej.
salutacions.

Per la meva experiència:

· Necessiten sortir fora l'aigua a descansar, per tant, aigua fins dalt malament Rolleyes

· Tenen una capacitat increible per escalar, inclus pel fil de silicona de les cantonades de l'aquari i colarse per cualsevol forat, jo vaig haver de rescatar-lo del terra del menjador vàries vegades. Al final vaig fer "taps" amb perlon. Així que et recomanaria un tanc pràcticament hermètic.

· Son fàcils de mantenir, i mengen de tot. A part son molt molt macos. Diria que poden depredar sobre els peixos, tenen mala llet Big Grin

Animat a muntar un "semi-emergit" amb Geosesarma WinkWinkWinkWink
Salutacions,

MIJABA.
MIJABA escribió:Per la meva experiència:

· Necessiten sortir fora l'aigua a descansar, per tant, aigua fins dalt malament Rolleyes

· Tenen una capacitat increible per escalar, inclus pel fil de silicona de les cantonades de l'aquari i colarse per cualsevol forat, jo vaig haver de rescatar-lo del terra del menjador vàries vegades. Al final vaig fer "taps" amb perlon. Així que et recomanaria un tanc pràcticament hermètic.

· Son fàcils de mantenir, i mengen de tot. A part son molt molt macos. Diria que poden depredar sobre els peixos, tenen mala llet Big Grin

Animat a muntar un "semi-emergit" amb Geosesarma WinkWinkWinkWink

Hola, si acabo de trobar mes informació i si que son semi terrestres, doncs a la pagina on els volia comprar no ho deien, que c.... que son, be gracies Mijaba per informarme millor, ja he estat mirant els aquaterraris que son una passada els heu fet i si tingues lloc ho faría , pero ja me quedat sense, be doncs per quant em cansi de les gambes m'ho pensaré... salutacions.
*Acuario 240l comunitario
*Acuario 94l Tylomelania+ cherrys 
*Brico estanquito casero 60 l, medakas

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)