Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gurami Perla
Quería preguntaros si es normal que el gurami perla se apoye en la grava o en el sustrato por la noche. Yo pienso que es para dormir, pero se me hace raro que se acueste en el suelo. Es el primer pez que veo hacerlo.
Alejandro es normal.

Muchos peces lo hacen por la noche para recostarse, no hay de que preocuparse!
Salutacions,

MIJABA.
En el suelo, en una roca, contra el filtro o manguera, encima del calentador, encima de plantas... dónde pueden o dónde les dejan. Y muchos simplemente, se quedan estáticos. Siempre dicen que ese es el momento de capturarlos si quieres sacar alguno, lástima que normalmente coincide que yo estoy más dormido que ellos Big Grin
Jodo, doncs ara m'enetro jo tambè.

He vist peixos recolzats a sobre d'una branca, o una fulla.

No obstant, jo no hem dedico a espiar els meus peixos durant la nit. Big Grin

Salutacions Confusedmiley2:
Muchas gracias por la info Big Grin

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Gurami amb ull inflat de la AAB Jaume71 1 1.968 13-11-2004, 19:16
Último mensaje: Edu O.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)