Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nou acuari!!!
ja esta, avui he anat a sirocco i me he pillat un 378 litres
(140*50*54) amb la taula nilo maxi i un ehem 2217 tot uns 800 eurillos
de res amb el descompte[Imagen: smiley19.gif] el moble ja el tinc montat i la urna me l'envien la proxima setmana [Imagen: smiley32.gif]

ara necesito idees, en un principi havia pensat posar inquilinos de aigua dura que es lo que surt per l'aixeta de casa

apa anire informan

FELICITATS!!!! [Imagen: smiley32.gif]

Quina enveja que em dones punyetero!!! JE, JE, JE, JE, JE . . . . Confusedmiley9:

Aigua dura??!! [Imagen: smiley24.gif]. . . Rifft Valley . . . Tanganyika, Malawi . . . un tanganyika si vols "peixos petits" . . . y un Malawi per als "peixos grans" . . . O UN SALOBRE!!! Wink

Sigui el que sigui, que el montis de conya David. Felicitats un cop més per la nova adquisició. [Imagen: smiley32.gif]
Felicitats! deunidoret lo que t'has animat!!! jeje quina enveja ja ens explicaras!!!

Salut!!
gracies xavier, havia pensat en un tanganica o en un pocodetoo, aixo si peixos petits que la dona no li agraden els grans

salut

[Imagen: smiley36.gif]

Pos ja saps!!! Això sí . . . no se si és gaire bona idea ara, igual agafes l'ultima importació, però de cara a l'estiu la cosa està complicadota . . . tan de bo tinguis sort!!! Wink

Hola David,

Moltes felicitats pel nou aquari Wink, jo tambe he de anar un dia de aquest a Sirocco [Imagen: smiley36.gif].

Podries possar conchícoles con el ocellatus de Carlos Ziok i el brevis de JMa, els pots aconseguir dels socis. Per la zona intermitja pots possar uns C. leptosoma, unes preciositats. També uns Julidochromis, Altolamprologus, Lamprologus leleupi.... Tamne et recomanaria uns C. frontosa, pero no son petites precisament, pero si precioses.

Del Malawi pots posar Aulonacaras, Cyrtocaras, ..etc cap Pseudotropheus i similars per que son molt agresius.

No et recomano que posis dels dos a l'hora per a mi , no queda "be"Wink.

I ja saps, per no perdre la costums, pots anat posant fotos del proces, comencat per exemple per com va aixo de montar la taula i el seu aspecte Confusedmiley17:.

Fins aviat

Salva
hola

perdoneu per no dir res mes, pero estava de vacances a roda de bara i
he tornat avui, de moment tinc la grava i aigua, dema posare els que
tinc al 96 litres, acepto tot tipus de donacions (vegetals o animals...)

Si algu va avui al local que em fagi un truc al mobil 638.007.054, es pa no ir solo [Imagen: smiley19.gif]

apa ja anire explicant com va la cosa Confusedmiley4:

com va la cosa? alguna foto no? amb la nova cámara ja podries!
En ello estoi, de moment tinc una posta de kribensis!!!
doncs vaaa a que esperes!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Sustrat nutritiu monocapa i ciclat acuari. TRONERA 3 3.239 16-06-2014, 01:05
Último mensaje: Olivier
  Plaga a l'acuari Bombolla 5 3.942 16-04-2014, 20:05
Último mensaje: Bombolla
  Tinc l'acuari plagat d'amor... (Video) FullDeAs3s 0 1.558 21-05-2013, 12:56
Último mensaje: FullDeAs3s
  Nom de la especie peix acuari AAB TRONERA 2 2.515 24-02-2013, 21:33
Último mensaje: guivet
  Acuari plantat de 100 litres amb dos carassius auratus (cometa) Francesc Farré 4 3.270 10-06-2012, 00:24
Último mensaje: Francesc Farré
  Nou acuari de 468L (Habitants) FullDeAs3s 5 4.086 03-12-2011, 16:26
Último mensaje: Ernesto
  Acuari Gerard 22 13.007 24-09-2011, 13:03
Último mensaje: dboodb
  Nou acuari GerardJusto 20 10.545 02-09-2010, 03:14
Último mensaje: MIJABA
  El meu primer acuari desprès dels de la infància nekolitik 12 7.510 03-07-2010, 04:35
Último mensaje: MIJABA
  Procés de remodelació d'acuari. kongobulunga 10 6.561 01-10-2008, 10:23
Último mensaje: TopGon

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)