Temas: 95
Likes Given: 0
Registro en: Jan 2013
Sabeu quantes cistelles de càrregues filtrants porta el 2075?
En el dibuix de muntatge i relació de components del fabricant, surten 4 cistelles però en d´altre fotos he vist només 3 cistelles. Podrieu dirme cuantes en te el 2075?
Algú que el tingui i em pugui donar la seva opinió?
Gràcies companys/es!
•
Salutacions companys!
Sabeu del cert si en la gama Professionel III es pot regular el cabal? En la web del fabricant diu que si però també he escoltat d´altres companys entesos del tema que no es poden regular. O potser si en detriment de la vida de la bomba? Dono per fet que el Professionel III electronic SI que ho fa, d´aquest no en tinc cap dubte. Però i els que no sóc electrònics, com ho aconsegueixen, amb alguna clau...?
No vull escatimar en filtració, al contrari, vull anar molt sobrat, però tinc por a pasar-me amb la corrent d´aigua. Ja se que hi ha varis sistemes per a disminuir la pressió de sortida del aigua (by-pass, manipulació de la flauta...) però si de sèrie aquests filtre ja portessin aquesta opció m´estalviaria molts mal de caps.
Gràcies

miley20:
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
•
Temas: 88
Registro en: Mar 2008
Hola,
EHEIM 2075 lleva 4 cestas.
El 2017 no lleva ninguna.Es como 2217 pero el modelo antiguo.
Tu has visto en casa el modelo 2074 professionel 3e?
Esta a la venta.
Saludos
Pavel
•
Hombre Pavel, cuanto tiempo!
Me alegro verte por aquí.
Gracias por ofrecerme el 2074e. He descartado la gama "electronic". Són mucho mas caros y no le voy a sacar todo el partido necesario. Pienso que para sacar-le probecho hay que tenerlo conectado al ordenador y por ahora no tengo pensado usar el Pc para tal fin. No lo veo práctico puesto que tengo ordenador de sobremesa.
Efectivamente en la gama "electronic" si que se puede regular el caudal de la bomba. Sabeis si la ama Professionel III, los que no són electronic se pueden regular en caudal?
Muchas gracias!
Saludos.
Jordi
•
ismacarv escribió:Sí que es pot
I com es pot fer aquesta regulació? Mitjantçant unes Claus, una palanca que ve de sèrie per a tal finalitat...? Generalment en tots els filtres es pot regular el cabal estrangulant el pas de l´aigua amb una clau. La gama professionel III porta alguna funció específica per a regular el cabal o ho feu tancant unes claus? Amb les claus no s´acurta la vida de la bomba?
Gràcies per respondre tots els meus dubtes!
•
Temas: 88
Registro en: Mar 2008
Hola,
Con la palanca.
Se supone que es malo para la bobina.
Para la turbina,no porque es un iman permanente y se puede cambiar con otro nuevo.
Pero de momento no he visto a nadie que se cambia la turbina salvo si no esta rota.
Ya te digo que tengo turbinas de 40 años de edad y siguen funcionando.Pues la bobina que esta dentro del cabezal se calienta más si estrangulas el paso de agua.En el invierno no hay problemas pero en el verano cuando sube la temperatura ...
El 2074 3e tiene una opcion que es temperatura de cabezal.Te puede mostrar la temperatura.No hace falta que este todo el rato enchufado al PC.Solo para programarlo una vez al año o cuando quieres .También lo puedes programar manualmente igual que 2076/78
Saludos.
Pavel
•