Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Calentador Hydor ETH 300W (extern) + 2 filtres externs
Sobre el calentador Hydor extern 300W ETH300.

Seria una bona opció tenint en compte que a l´aquari hi hauràn 2 filtres? Com que va muntat a la sortida del filtre, per això ho dic.

No hi haurà descompensacions de temperatura en una part i l´altre del acuari?

Gràcies pels vostres comentaris.

Salutacions.
TRONERA escribió:Sobre el calentador Hydor extern 300W ETH300.

Seria una bona opció tenint en compte que a l´aquari hi hauràn 2 filtres? Com que va muntat a la sortida del filtre, per això ho dic.

No hi haurà descompensacions de temperatura en una part i l´altre del acuari?

Gràcies pels vostres comentaris.

Salutacions.

Encara que hi hagi 2 filtres, tots els litres de l'aquari acabaran passant pel que tingui el calentador... A més si va conectat a la sortida del filtre, la barreja serà molt més bona i ràpida que en el cas d'un calentador intern, per lo que en principi has de tenir menys descompensacions...

Vaja, si més no és el que crec Smile i em sembla una molt bona idea treure el màxim de perifèrics de dins de l'aquari!!

pd. amb el CO2 també es podria fer la mescla externament a la sortida del filtre??? Segur que es milloraria molt la transferència del gas a l'aigua...
Actualment amb poc temps, poca fauna i encara menys flora, però intentant cuidar sempre bé als amfitrions...

Aquari Blau 38L amb: Melanotaenia praecox i Pseudomugil furcatus, Cargols Clithon i Anubias 

Enric
Hola TRONERA.

Els escalfadors externs compra'ls de qualitat (Hydor per exemple, els JEBO son xinos i...).

Jo els trobo molt bona opció, y a part treus trastos del mig.

I en instal·lacions grans i/o delicades com indiques sempre va bé duplicar escalfadors per assegurar el tret.

Però si tens intenció d'instal·lar dos filtres interns, no li trobo el sentit a posar-ne un d'extern? Perquè no en poses dos d'extern? O sols un Hydro extern i prou?

D'altra banda, no et preocupis, tota l'aigua (si no hi ha estancament) acaba passant per el mateix lloc tard o d'hora...
Salutacions,

MIJABA.
Yo recientemente he comprado un hydor 300W y creo que ha sido unas de las mejores compras que he hecho últimamente.
Me mantiene el acuario a una temperatura estable, algo que al interno de 300w le costaba lo suyo.
Yo tambíen tengo dos filtros (jbl e1500 y e701), por conexión y pq también lo iba a hacer así está conectado a la salida del 1500.
El termómetro lo tengo en la otra punta y me clava los 28ºC que le tengo marcado.

Saludos
240 litros acuario comunitario con Discos.
91 litros acuario de engorde alevines Disco.
38 litros acuario gambario con CRS y CBS.
Una precaució has de tenir:
Si per qualsevol motiu pares el filtre al qual està connectat l'escalfador recorda sempre, sempre, sempre desendollar-lo o parar-lo alhora ja que si no es reescalfarà la goma del tub on està connectada i es pot estovar i desencaixar-se con el consiguiente festival fregonil.

Per altra banda, jo tinc un de sol a la sortida del filtre més potent i no tinc baixades de temperatura.
I per cert, es Jebo, (xinès) i va perfecte des-de fa 6 anys que el vaig posar. Es curiós que l'únic escalfador Hydor que tinc (interior) no hagi forma de graduar-lo i el faig servir per temperar l'aigua en els canvis.
Suposo que cadascú te experiències de tot tipus amb el material.
Siderfa escribió:Yo recientemente he comprado un hydor 300W y creo que ha sido unas de las mejores compras que he hecho últimamente.
Me mantiene el acuario a una temperatura estable, algo que al interno de 300w le costaba lo suyo.
Yo tambíen tengo dos filtros (jbl e1500 y e701), por conexión y pq también lo iba a hacer así está conectado a la salida del 1500.
El termómetro lo tengo en la otra punta y me clava los 28ºC que le tengo marcado.

Saludos

Siderfa, estic pensant a comprar-me'n un. En aquest temps has notat algun inconvenient?

Gràcies.
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
Ricard escribió:Siderfa, estic pensant a comprar-me'n un. En aquest temps has notat algun inconvenient?

Gràcies.

Al revés, ahora es el momento de comprarlo, pq es cuando más tiempo estará encendido.
Solo veo ventajas, en mi caso con el interno creo q costaba más mover el agua caliente por todo el acuario (tampoco tenía problemas), pero con el interno al ir en la maguera de salida, el agua expulsada por la flauta ya sale caliente, con lo que lo "noto" mucho más estable.

Desde luego para acuarios grandes lo recomiendo 100%.
240 litros acuario comunitario con Discos.
91 litros acuario de engorde alevines Disco.
38 litros acuario gambario con CRS y CBS.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Calentador extern Hydor 300W TRONERA 11 10.850 04-08-2014, 12:33
Último mensaje: Pavel
  CO2 i filtres exteriors. TRONERA 5 6.003 16-12-2013, 18:24
Último mensaje: TitoHarris
  Dispossició entrades i sortides dels filtres. TRONERA 3 4.437 12-11-2013, 00:53
Último mensaje: xaviergiralt
  Problema amb filtres Eheim David Fernández 2 3.907 11-07-2013, 13:19
Último mensaje: David Fernández
  Filtres Eheim a E-bay. TRONERA 4 4.904 22-03-2013, 01:11
Último mensaje: TRONERA
  Reactor Co2 i sortida filtre extern tipus flauta. TRONERA 3 4.068 21-03-2013, 19:11
  Pantalla tubs T5 (300W.) TRONERA 9 7.362 20-02-2013, 00:47
  Calentador externo acuario 64L raulv 21 19.546 18-01-2013, 00:25
Último mensaje: raulv
  filtre extern Ruch 5 4.570 12-03-2010, 20:25
Último mensaje: ANB001
  Opinió sobre Filtres SACEM Marathon B3rn1 3 4.983 07-07-2008, 18:03
Último mensaje: B3rn1

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)