Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Assegurança llar
TRONERA escribió:Efectivament. Ja m´han respost de la asseguradora i m´han dit que no cobreixen aquest tipus de sinistre. Si que m´entraria qualsevol dany ocasionat a l´aquari per danys elèctrics (sobretensió...), però en cap cas els danys al mobiliari per inundació.

Si algú te alguna altre alternativa o sap quelcom mes agraïria qualsevol comentari.

Tenir 300 litres d´aigua al menjador i parket em preocupa. Suposo que hauré de superar aquesta qüestió.

La meva assegurança de la llar, condicionat estàndard:

A.2. Daños por agua
1. Escapes y desbordamientos: Se garantizan los daños materiales directos ocasionados por escapes, filtraciones, desbordamientos, reventones y derrames accidentales e imprevistos de agua procedentes de aparatos e instalaciones aseguradas incluyendo la rotura de acuarios u otras instalaciones fijas de ornato y/o decoración que contengan agua.

NO QUEDAN CUBIERTOS:
h. El coste de reparación de los acuarios.
Hola,
jo tinc un tanc de 450 + 220 de sump + nano de 40 + tres fills +parquet
Tambe em vaig mirar el tema de la assegurança.
Jo la tinc amb Zurich i cobreixen trencadissas, pèrdues d'aigua. Tots els danys de l'aigua, tant propis com a tercers.
El que no cobreix, crec que cap assegurança, és el contingut del acuari.
salut!
Una tovallola...i un tub per buidar a tota ostia el acuari si hi ha fuita!
Olivier escribió:Una tovallola...i un tub per buidar a tota ostia el acuari si hi ha fuita!

Això si et pilla a casa ...
Joan1791 escribió:jo tinc un tanc de 450 + 220 de sump + nano de 40 + tres fills +parquet

Només amb la part de "tres fills +parquet" ja no calia dir res més!!! Big GrinBig GrinBig Grin
Actualment amb poc temps, poca fauna i encara menys flora, però intentant cuidar sempre bé als amfitrions...

Aquari Blau 38L amb: Melanotaenia praecox i Pseudomugil furcatus, Cargols Clithon i Anubias 

Enric
ismacarv escribió:La meva assegurança de la llar, condicionat estàndard:

A.2. Daños por agua
1. Escapes y desbordamientos: Se garantizan los daños materiales directos ocasionados por escapes, filtraciones, desbordamientos, reventones y derrames accidentales e imprevistos de agua procedentes de aparatos e instalaciones aseguradas incluyendo la rotura de acuarios u otras instalaciones fijas de ornato y/o decoración que contengan agua.

NO QUEDAN CUBIERTOS:
h. El coste de reparación de los acuarios.

Segueixo cercant una assegurança que em cobreixi els danys al mobiliari (parket, mobles...) per una possible fuita del acuari. Ja sigui per la junta de silicona, algún problema de conexions, mànegues...

Isma, si repassem el condicionat estàndard de la pòlissa de la teva llar, ho diu ben clar:

"incluyendo la ROTURA de acuarios".

Altanto que les asseguradores son molt puuuut.... Jo entenc que et cobreix els desperfectes encàs de trencadissa de l´acuari per un accident, però en cap cas per un problema de fuites.

Algú ho te assegurat d´alguna manera?

Compte que avegades ens pensem que ho tenim en cobertura i alhora de la veritat, al llegir la lletra petita no està cobert.

Salutacions.
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
TRONERA escribió:Segueixo cercant una assegurança que em cobreixi els danys al mobiliari (parket, mobles...) per una possible fuita del acuari. Ja sigui per la junta de silicona, algún problema de conexions, mànegues...

Isma, si repassem el condicionat estàndard de la pòlissa de la teva llar, ho diu ben clar:

"incluyendo la ROTURA de acuarios".

Altanto que les asseguradores son molt puuuut.... Jo entenc que et cobreix els desperfectes encàs de trencadissa de l´acuari per un accident, però en cap cas per un problema de fuites.

Algú ho te assegurat d´alguna manera?

Compte que avegades ens pensem que ho tenim en cobertura i alhora de la veritat, al llegir la lletra petita no està cobert.

Salutacions.

Hola,

Les filtracions estan cobertes per la primera part on parla de les fuites (escapes y filtraciones), que esmenti les trencadisses no afecta a la resta de possibilitats enumerades i que no constitueixen numerus clausus. Ja he vist expedients de resarciment d'aquesta companyia per fuites d'aquaris, sense trencar-se. I una esquerda es considera trencament pel pèrit, les fuites eren per les juntes dels vidres o per la filtració.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)