Temas: 60
Likes Given: 0
Registro en: Jan 2013
MIJABA escribió:Si vols el que pots posar es vaselina 100% natural.
La vaselina s‘obté a través del petroli... és hidrofoba però no inert. Alerta amb el seu ús a l'aquari.
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]
Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]
Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
•
Temas: 366
Registro en: Oct 2007
A mi m'ho va comentar un "expert en filtres Eheim" de Barcelona.
Jo mai n'he posat, ja ho he comentat abans... :o:o:o
Salutacions,
MIJABA.
•
Temas: 1
Hola nois,
Jo tampoc faria servir vaselina...
De fet, per quedar-te mes tranquil, el que podries fer servir es el lubricant en spray per aquaris de la propia marca Eheim: "Spary de mantenimiento para acuarios neutral al agua" No de art. 4001000 EAN 4011708 723920. Sin CFC, sin disolventes y aceites, libre de sustancias tóxicas para el medio ambiente.
No se si el tenen habitualment a les botigues, i segur que pica una mica, pero si has de ficar algo jo faria servir això.
Salut!
•
Temas: 95
2365 escribió:Ok
Gracies.
Aixi faré.
Una coseta, per no cagar-la. On va el rotor, les aspes, es pot possar una mica de tres en uno???
Independentment de si has de posar o no algún lubricant, si decideixes fer-ho t´aconcello aquest. 100% Eheim! Elaborat per aquest tipus de manteniments. Amb aquest no crec que hi hagi cap mena de problema de toxicitat.
http://translate.google.es/translate?hl=...CF0Q7gEwAA
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
•