Temas: 95
Likes Given: 0
Registro en: Jan 2013
Com que l´acuari de 300 l. que estic preparant porta equip de Co2 a pressió, estic pensant si utilitzar un distribuidor de CO2 d´aquests que son en forma espiral i que es poden ampliar, de la marca JBL o un altre sistema que em permeti disoldre el Co2 a la sortida del filtre.
Em decanto mes per la segona opció doncs prefereixo treure tots els estris possibles de dins l´aquari. Si em decanto per aquesta opció quin sistema em recomaneu, hi ha algún tipus de peça, adaptador per acomplar/injectar el Co2 a la mànega del filtre?
Algú utilitza aquest sistema?
Comentaris, opinions, experències...
Moltes mercès.
Jordi
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
•
Temas: 57
Registro en: Jul 2010
Doncs imagino qe busques un cacharret que li diuen atomitzador.
En vaig tenir un pero no el vaig arribar a montar.
Es un estri que te bona pinta pero nomes funciona amb sistemas de co2 que et donin alta pressio tipo bombona bar
Salutacions
•
pavon escribió:Doncs imagino qe busques un cacharret que li diuen atomitzador.
En vaig tenir un pero no el vaig arribar a montar.
Es un estri que te bona pinta pero nomes funciona amb sistemas de co2 que et donin alta pressio tipo bombona bar
Salutacions
A quina pressió funcionen aquestes bombones? Jo en tinc una de la marca JBL. Penso que funcionen a la mateixa pressió.
•
Jo penso que l´atomitzador extern (instal.lat a la sortida del filtre) es millor alhora de disoldre el CO2 i pertant fer els nostres equips de Co2 mes eficaços.
Però en el meu cas tinc un contratemps. Necessito muntar la sortida del filtre amb una flauta ben foradada i potser fins i tot sense el tap del final per reduir al màxim la pressió de sortida de l´aigua.
Tinc entès que aquest sistema NO va bé amb les flautes doncs al estar aquesta muntada a la superfície i caure l´aigua contra la suferfície de l´acuari es perd molt CO2.
Es realment així? En un cas com el meu com podria´m muntar-ho?
Gràcies
•
TRONERA escribió:Jo penso que l´atomitzador extern (instal.lat a la sortida del filtre) es millor alhora de disoldre el CO2 i pertant fer els nostres equips de Co2 mes eficaços.
Però en el meu cas tinc un contratemps. Necessito muntar la sortida del filtre amb una flauta ben foradada i potser fins i tot sense el tap del final per reduir al màxim la pressió de sortida de l´aigua.
Tinc entès que aquest sistema NO va bé amb les flautes doncs al estar aquesta muntada a la superfície i caure l´aigua contra la suferfície de l´acuari es perd molt CO2.
Es realment així? En un cas com el meu com podria´m muntar-ho?
Gràcies
Perdó, volia dir reactor per comptes d´atomitzador!
Salut.
•